Nyt en kyllä tykkää yhtään.
Noh tänään kävi sellainen tapaturma kun Nipsu (hamsteri) oli päässyt häkistään karkuun ja ette arvaa mitä oli tehnyt. No jyrsinyt itselleen kolon mun jenkkisänkyyn. Ei helvetti että vituttaa.
Kommentit (12)
Käske nuuskamuikkusen hakea se pois sieltä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:32"]Tee Nipsusta illallinen.
[/quote]
No tekis mieli kyllä. Nipsu on nyt jäähyllä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:33"]Käske nuuskamuikkusen hakea se pois sieltä.
[/quote]
No mä soitin Nuuskikselle, mutta se vain haistatti vitut. Oli kuulemma telttailemassa Myyn kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:36"]Ihana ketju,kiitos nauruista! :D
[/quote]
Ole hyvä vain! :) Mua ei kyllä naurata toi reikä sängyssä yhtään. :(
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:36"]Ihana ketju,kiitos nauruista! :D
[/quote]
[/quote]
jos mies haluaa etkä jaksa, voit ehdottaa että se käyttäis tota reikää (marsureikää)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:36"]Ihana ketju,kiitos nauruista! :D
[/quote]
[/quote]
jos mies haluaa etkä jaksa, voit ehdottaa että se käyttäis tota reikää (marsureikää)
[/quote]
Kiitos ideasta! :) Miehen Hemuli käärme mahtuu juuri sopivasti tuohon Nipsun värväämään reikään.
Siis miten se sun nipsus kiipesi sinne patjaan saakka, vai eikö sängyssäsi ole jalkoja?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:49"]Siis miten se sun nipsus kiipesi sinne patjaan saakka, vai eikö sängyssäsi ole jalkoja?
[/quote]
Jalat ovat todella matalat ja patja siis aika matalalla. Luultavasti ylettänyt kurkottamaan patjaan tai sitten kiivennyt verhoja pitkin, jotka sängyn vieressä. Nipsu on kyllä taitava kiipeilijä ja salamaakin nopeampi.
Ai saakeli..