Asuntonne hinta ja koulutuksenne?
Kommentit (102)
270 000€. Sen lisäksi minä ja mieheni omistamme molemmat sijoitusasunnot noin 70 000€ kumpikin. Minä merkonomi ja mieheni filosofian maisteri.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:04"]270 000€. Sen lisäksi minä ja mieheni omistamme molemmat sijoitusasunnot noin 70 000€ kumpikin. Minä merkonomi ja mieheni filosofian maisteri.
[/quote]
Ainiin sen lisäksi vielä kesämökki, jonka arvo noin 200000€-250000€.
140 000, minä olen työtön artesaani ja mies on varhaiseläkkeellä.
130 000e ja yo-parturi-kampaaja, avoliitossa.
1050€/kk
Mies kehitysvammaisten ohjaaja, minä kokki. (toinen ammatti laitoshuoltaja)
5 henkinen perhe.
275.000 € jos nyt pitäisi myydä (ison kaupungin pienessä naapurikunnassa kivitalo 250m2 + autotalli 50m2)
tradenomi ja restonomi
opiskelija, maksoin 105 000, rempattu lähes täysin, joten nykyistä arvoa en tiedä.
84t€ 72m2 kolmio 6. kerros. Insinööri ja FM. Jää kivasti muuhunkin, ei mene kaikki lainanmaksuun.
Vuokra 490€/kk, opiskelupaikkaa hakeva työtön, lukio keskeytynyt
900k, olen käynyt vain peruskoulun - talo on aviomieheni nimissä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:27"]
Meinaat että nämä korreloivat jotenkin? Suomi on käsittämättömän koulutususkovainen maa.
[/quote]
Jep.
Jari Sarasvuo, ylioppilas ja monen miljoonan talo, monen miljoonan kesähuvila ja oma saari Espoossa.
Bill Gates, high school ja maailman rikkain mies.
Richard Branson, peruskoulu ja yksi Britannian rikkaimmista miljardööreistä.
Ja niin edelleen...
350000€, sairaanhoitaja + insinööri
Olen ihmeissäni. Mikä kumma saa ihmiset vastaamaan otsikon kaltaisiin uteluihin :0)
Menossa asunto myyntiin, 145000 pyyntihinnaksi tulee. Insinöörejä molemmat. Mies todella huono säästämään ja haluton käyttämään rahaa asuntoon, satsaa mieluummin autoon, elektroniikkaan yms. Mä olisin halunnut talon, mies ei, koska se maksaa, ollaan siis jo keski-ikäisiä. Toisaalta saa tuon ehkä helpommin nyt kaupaksi, kun paikkakunta pitää vaihtaa ja pakko saada menemään. Suunnittelupuolella ollaan molemmat, mutta eri aloilla, miehellä vähän parempi palkka.
Tällähetkellä n 700 000€, 2x yo-merkonomi
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 07:08"]
Olen ihmeissäni. Mikä kumma saa ihmiset vastaamaan otsikon kaltaisiin uteluihin :0)
[/quote]
Mikäs näihin on anonyyminä vastailla?
Kyllä täällä vastattaan helposti pahempiinkin uteluihin, joihin ei ikimaailmassa vastattaisi työpaikan kahvipöydässä.
158 000€ okt, lähihoitaja ja AMK-inssi