Mitä toivoitte Joulupukilta?
Itse toivoin uutta kahvinkeitintä ja villasukkia. Jos edes sukat saan niin olen tyytyväinen, juonpahan sitten vaikka sukkamehua jos en keitintä saa.
Terveisin Naispelko28
Kommentit (18)
Ostin itse kaiken mitä oli tarpeitakin. Viimeksi tänään Novitan Kaarrokeneulelehden jota en jaksanut enää edes paketoida vaan menee heti käyttöön :)
Ravintolalahjakorttia. Suklaata olisin toivonut ellen tietäisi että saan sitä joka tapauksessa.
No sitä että Astral-tv jatkaisi televisiossa eikä missään nettistriimauksissa.
Olen ostanut itselle piristykseksi yhden vähän kalliimman hopeisen vintagekorun ja teettänyt myös yhden kivan jutun kultasepällä. Joulupukki on unohtanut minut niin monena vuonna, että päätin ilahduttaa itseäni aivan omatoimisesti
Munaa tietty. Joulupukilla on varmaan säkitkin niin täynnä, että kaipaavat helpotusta.
Vierailija kirjoitti:
Munaa tietty. Joulupukilla on varmaan säkitkin niin täynnä, että kaipaavat helpotusta.
Eiköhän Pukki ole sen verran siveliäs mies, että ei moiseen irstauteen sorru. Varsinkin kun Joulumuori odottaa Korvatunturilla miestään aamuksi kotiin. Mikä Joulupukki se sellainen on, joka ei itse ole kiltisti aattona? Häpeäisit!
Terveisin Naispelko28
Mäkin voisin ottaa kunnon kyydit pukilta. Mutta eiköhän se jätä taas tänäkin jouluna tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Pukki ole sen verran siveliäs mies, että ei moiseen irstauteen sorru. Varsinkin kun Joulumuori odottaa Korvatunturilla miestään aamuksi kotiin. Mikä Joulupukki se sellainen on, joka ei itse ole kiltisti aattona? Häpeäisit!
Terveisin Naispelko28
Otan poskeen vain kilteiltä joulupukeilta. Tuhmilta en ota.
Pullo irkku-viskiä ois kiva.