Minkälaisia fyysisiä vieroitusoireita tulee jos juo vaikkapa 12 annosta joka päivä kuukauden ja lopettaa kylmänä kalkkunana
Kommentit (13)
Olen kesälomalla usein juonut tuon verran päivässä joka päivä, hitaasti pitkin päivää tissutellen. Ei ole tullut oikein mitään vieroitusoireita. Lähinnä vitutus että pitää mennä töihin, mutta se olisi ilman juomistakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kesälomalla usein juonut tuon verran päivässä joka päivä, hitaasti pitkin päivää tissutellen. Ei ole tullut oikein mitään vieroitusoireita. Lähinnä vitutus että pitää mennä töihin, mutta se olisi ilman juomistakin.
Miksi?
Päänsärkyä, huimausta, käsien vapinaa, unettomuutta, hermostuneisuutta. Myös ahdistusta ja herkästi suuttumista. Mutta se menee ohi. Juo lasi vettä, sillä pystyy huijaamaan hetkeksi elimistöä.
Ahdistusta, tylsyyttä, huonoa oloa, unettomuutta. Tolla määrällä vielä tuskin saa kramppeja tai deliriumia aikaan, koska ehdit olla välissä selvinpäin.
Joillekin tulee oireita joillekin ei.
Totta kai voi. Ainakin mulle heti aktin jälkeen.
Riippuu siitä kuinka herkkä hermosto itsellä on ja onko 58kg painoinen nainen vai 85kg painoinen mies. Ja onko tissuttanut hitaasti pitkin päivää vai vetänyt tyhjään mahaan mahdollisimman nopeasti.
Hyi helvetti. Miten te oikeasti pystytte?
Vierailija kirjoitti:
Juodaan lisää, sillä pystytään.
Vierailija kirjoitti:
Elämäntilanne vaatii ja rahatilanne mahdollistaa.
12 annosta alkoholia siis.