Mies kuvitteli, että aion lyödä
Kun ensimmäisenä viikkona muutimme yhteen ja tuli isompaa sanaharkkaa ja tunteet vähän kuihui niin mies pelkäsi, että hakkaan hänet. Sen sijasta otin kiinni ja suutelin.
Miksi tuoreessa avoliitossa oleva mies kuvittelee, että toinen lyö?
Kommentit (14)
Aiempaa kokemusta väkivaltaisesta naisesta todennäköisesti.
Lapsuuden perheessä äiti lyönyt isää?
Vaikea kuvitella myöskään miehen äitiä lyömässä miehen isää. Ovat aika leppoisa pariskunta. Ap
No joku randomi nainen sitten käynyt joskus kimppuun?
Ei ole kyllä tästäkään havaintoa. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:12"]
[/quote]
No et kai sinä sitä voikaan tietää. Tuskin olet miehen elämää seurannut alusta viime päiviin saakka?
Kai minäkin säikähtäisin, että toinen käy kimppuun, jos kiivaan riidan aikana lähestyy kädet ojossa kohti. Ei ihan ekana tulisi halipusit mieleen...
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:12"]
[/quote]
No et kai sinä sitä voikaan tietää. Tuskin olet miehen elämää seurannut alusta viime päiviin saakka?
[/quote]
No en aivan alusta mutta teinistä alkaen muutaman vuoden kokemus ennen kuin muutettiin yhteen. Ap
Käyttäydyt raivopäisesti, se ei näytä normaalilta.
Se, että mäkätän siitä, että mies jättää toistuvasti laiskuuttaan kaikki roskat tiskipöydälle 5 sentin päähän roskiksesta luo mielleyhtymän "nyt se ämmä lyö"? Ap
Puhu sen miehen kanssa ihan rauhallisesti tästä. Olisi keskustelun paikka. Älä syyttele sitä mistään, vaan kuuntele sitä. Ei ole kiva, jos sillä on turvaton olo.
Kukaan ei oo ikinä hyökänny mun päälle. Oon silti joskus säikähtynyt naisen äkillistä raivaria. Jos joku hento tyttö kävis päälle niin menisin kans automaattisesti kilppariin. Isomman kohdalla yrittäisin liimautua jotenki kiinni.
Jos sen exä on lyönyt. Tai harrastaa sitä itse ja ajattelee susta samaa.