Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomen hallitus ja eduskunta enää laillinen?

Vierailija
18.12.2021 |

Viime viikkoina ja kuukausina on alkanut tuntua siltä, että Suomen nykyinen hallitus ei enää edusta minulle laillista hallitusta. Tottelen sen määräyksiä enää vain pakosta, mutta en omasta halusta.

Sama koskee eduskuntaa.

Ne eivät enää edusta kansaa vaan ottavat määräykset vastaan ulkomailta. Sanna Marin, sinä et ole enää minun pääministerini. Teillä on minua kohtaan enää vain vahvemman oikeus, muuta oikeutta en tunnusta.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin noiden sairaiden tuntemuksiesi kanssa.

Vierailija
2/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Jos lupaat ettet tule takaisin, niin laitan 100€ matkakassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on feministinen hallitus joka ajaa ainoastaan naisten etua joka asiassa. Miehille tällä hallituksella ei ole mitään annettavaa muuta kuin syyllisyys joka asiassa ja lasku

Vierailija
4/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se laillisesti arvioituna on laillinen. Moraalis-eettisesti arvioituna taas ei ole. Suomen valtiokoneisto kääntyi vuonna 2015 omaa kansaansa vastaan ja näin samalla menetti oikeutensa vaatia kansalta mitään. Toki lailliset hommat hoidetaan, mytta muuten ollaan kuin Ellun kanat. Mistä he saavat hädän tullen avun, tätä kannattaisi miettiä kovin vakavasti.

Vierailija
5/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se laillisesti arvioituna on laillinen. Moraalis-eettisesti arvioituna taas ei ole. Suomen valtiokoneisto kääntyi vuonna 2015 omaa kansaansa vastaan ja näin samalla menetti oikeutensa vaatia kansalta mitään. Toki lailliset hommat hoidetaan, mytta muuten ollaan kuin Ellun kanat. Mistä he saavat hädän tullen avun, tätä kannattaisi miettiä kovin vakavasti.

Ketkä olivat vartiovuorossa silloin 2015?

Vierailija
6/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, jälleen kerran.

Vierailija
7/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun hallitus. On täysin laiton ja tuhoava yritys koko hallitus.

Olen nainen, 40 vuotta, ylempi korkeakoulututkinto ja hyvät arvo.

Vierailija
8/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet persumielinen ahkerasti runkkaava "mies".

Köyhä paska.

Vierailija
9/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät arvot ei kyllä tule kommentista ensimmäisenä mieleen. Eikä kyllä se korkeakoulututkintokaan.

Vierailija
10/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuolla ajaa oman napansa asioita tai ihan muuta agendaa(globaalia). Hallitus toimii laillisesti, kun muokkaa aina lakia omien tarpeiden mukaan.

Vierailija
11/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa äänesti heidät sinne. Kansa on puhunut. Turha valittaa. 

Vierailija
12/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto, kun en aiempien hallitusten aikana tajunnut vaan todeta, ettei ole minun hallitus ja mitään en tottele, enkä veroja maksa, mutta Kelan tuet kyllä kelpaa. Ai saakeli kun olen ollut tyhmä.

Vierailija
13/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taatusti ole. Olet tyhmä peräkammarin luuseri.

Vierailija
14/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦‍♀️

Vierailija
15/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa on puhunut, jupinat pois.

Seuraavissa vaaleissa voi taas äänestää valtaan korruptoituneet konservatiivi-miehet ja siirtyä vihaamaan heitä. Se on politiikkaa.

Ihan sama ketä siellä on niin osa vihaa joka tapauksessa.

Vierailija
16/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän siinä mielessä näkökulmasi, että sdp pyyhki demokratialla lattiaa ja pisti suomen toiseksi ja kolmanneksi suurimman puolueen tylysti oppositioon ja keräsi enemmistönsä käytännössä epäsuosituimmilta puolueilta. Kun otetaan huomioon vielä suomen ääntenlaskentatapa vaaliliittoineen, niin todelliset prosentit ovat vieläkin jakaantuneimpia, mitä äänestystulos antaa ymmärtää. Toki tämä meni silti ihan sääntöjen mukaan, moraalista voi olla sitten montaa mieltä

Vierailija
17/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viitannet todennäköisesti perussuomalaisiin ja aivan oikeutetusti. Soini lieromaisuus katkaisi minun suhteeni perussuomalaisiin tuolloin. Toki Soini ei ollut ainoa, mutta hän petti äänestäjäkuntansa kaikkein törkeimmin. Persut pettivät ja heidän äänestäjänsä eivät todellakkaan saaneet mitä tilasivat. En anna tätä petosta koskaan anteeksi.

- ex-persu-

Vierailija
18/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se on tullut selväksi, että perustuslaki ei ole suomalaisen puolella. Ja virkamiehet vain keräävät veroja, jotta Tytti Yli-viikareille riittäisi virkamatkoja.

Vierailija
19/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuslaki on poljettu tämän hallituksen aikana useasti ja laeilla ei ole tälle hallitukselle merkitystä. Se ei ole hallitus, joka oman kansan pettää. Lisäksi lietsovat eriarvoisuutta, eivätkä yhdistä kansaa. Siksi hallitus on aivan mätä.

Vierailija
20/39 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viitannet todennäköisesti perussuomalaisiin ja aivan oikeutetusti. Soini lieromaisuus katkaisi minun suhteeni perussuomalaisiin tuolloin. Toki Soini ei ollut ainoa, mutta hän petti äänestäjäkuntansa kaikkein törkeimmin. Persut pettivät ja heidän äänestäjänsä eivät todellakkaan saaneet mitä tilasivat. En anna tätä petosta koskaan anteeksi.

- ex-persu-

En ymmärrä. Persut on puolueena eduskunnassa. Ryhmä, joka ei liittynyt sinisiin. Et silti kuulu heihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi