Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirena ja yhdynnän jälkein vuoto

Vierailija
29.03.2015 |

Toivon niin että saisin täältä apua. Nyt olen melkein päättänyt että tämä kierukka lähtee. Olen huolissani kun esim. Kerran salitreenin jälkeen alkoi tiputteluvuoto ja nyt viikonloppuna päivä seksin jälkeen??? Soitin neuvolaan ja siellä sanottiin että todennäköisesti kohdun limakalvo hyvin herkkä rasitukseen ja ei ole vaarallista. Kävin papassa ennen laittoa 1.5 v sitten. Vuosin 8kk ihan miten sattuu. Nyt kerran kuussa pientä 1 viikon paitsi nämä senaariot. Niin ja kävin tuossa 7 kk laitosta ihan gynellä tarkistamassa että kaikki hyvin ja kirukka oli oikeassa paikassa. Onko muilla ollut tällaista? Vedänkö vehjeen ulos vaan? Kiitos etukäteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ehkäisyksi jos tämä ei onnistu. Pillerit ei onnistu ja miehen mukaan kortsulla puuhamista ei tunnu yhtä hyvälle. Enemmän pelkään melkein sitä että onko kohdunkaulassa tullut muutoksia tai jotain ?

Vierailija
2/8 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku ois mun tilanteesta kirjoitettu! Nyt mua on alkanut vielä vaivaamaan kauhee turvotus, näyttää niinku olisin vieläkin raskaana :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että en ole yksin. Muutoin mennyt hyvin nyt mutta tosiaan pelottaa tuo rasituksen jälkeinen vuoto pariin otteeseen :( turvotusta mulla ei ole eikä kipujakaan. Ap

Vierailija
4/8 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
5/8 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Nyt pari kertaa pidemmän juoksulenkin jälkeen on kohtu kramppaillut ja vuotanut verta! Oon miettinyt että mikä oikein vaivaa ja siis luulin jo viimekertaisen jälkeen, että menkat ne vaan alkoi. Mut vuoto kesti vain yhden illan :o lokakuussa laitettiin horm.kierukka mutta ei se aikaisemmin (ennen viime kuuta) ole näin "oireillut"! Soitan huomenna neuvolaan ja varmistan onko ok...

Vierailija
6/8 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ja tosiaan joskus yhdynnän jälkeen on tullut rusehtavaa vuotoa, mutta noiden lenkkeilyjen jälkeen ihan kirkkaanpunaista :o

Vierailija
7/8 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla näyttäs olevan Mirenan kans ongelmia....

Vierailija
8/8 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla siis myös, vähän erilaisia vaan t. 8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä