Mikä on ärsyttävin ääni?
Itselleni kyseisen videon äänet ovat todella ärsyttäviä ja oudolla tapaa hermostuneisuutta aiheuttavia. Arggh ei tuota pysty kuuntelemaan kuin hetken! Menee ihan kylmät väreet ja tulee henkisesti paha olo.
Kommentit (158)
Hampaiden narskutus! Poika sai vihdoinkin ylös pari hammasta alahampaiden kaveriksi, voi v+ttu sitä ääntä kun hoksas että niillä voi narskuttaa :D
Naapurista kuuluva poraaminen (nimim. tuntuu kuin joku porais mun korvien kautta mua aivoihin jo kolmatta tuntia)
Se harras lutkutus tuhinalla kun koira nuolee pa*jaan. En en en en en kestä sitä ääntä en sitten v*u yhtään!
Se ääni kun naapurin muijaa pannaan. Kiljuu kun tapettava sika. Vittu en kestä
Jäätelöauto. Nykyisin eri firma ja uusi soittoääni, mutta sekin ottaa hermoon.
Kovaääninen ruokouskutsu aikaisin aamulla silloin kun on lomalla Malesiassa tai muussa muslimimaassa.
Rap tai miten se sitten suomeksi sanotaankaan. Jos sitä tulee tv:stä tai radiosta vaihdan kanavaa ja kauppakeskuksesta häivyn samantien, jos räpätys raikaa.
Se ääni, joka syntyy kun liikuttaa pikaruokalassa niitä halpoja muovituoleja, tuolinjalkojen hangatessa lattiaa vasten.
SM-liigan selostus tv:stä. En voi sietää. Silkkaa kidutusta. Jalkapallon selostus on ihanan leppoisaa ja muutenkin miellyttävämmän kuuloista.
1. Vahvasti humaltuneen ja aggressiivisen keski-ikäisen naisen puhe. 2. Lapsen/vauvan itku paikassa, josta ei pääse pois (esim. lentokone). 3. Kovaääninen ruuan/karkin/purkan maiskutus ja mässytys sekä juoman ryystäminen.
Hammaslääkärin poran vinkuna, sähkökitara. Noista kahdesta äänestä mulle tulee fyysisesti paha olo, oksennus pahimmillaan ja alkaa pyörryttämään. Hammaslääkäriä en pelkää, sähkökitaraa en inhoa, mutta on arvatenkin hankalaa kun hammaslääkärin tuolissa maailma alkaa pyöriä äänen takia, tai kun televisiossa soi musiikki ja kitaristi tekee sen vinguttavan äänen, niin meinaan pudota lattialle, kun silmissä pimenee.
On muitakin ääniä, jotka aiheuttavat inhon olon,( esim rahisevat äänet, pölynimuri)mutta noi kaksi on pahimmat.
Kun auton varashälytin käynnistyy yöllä/aikaisin aamulla. Tai kun kuljetusauto on tuomassa kuormaa ja siitä kuuluu sellainen piippaava hälytysääni (kuormalavan nosto/lasku?). Tämä häiritsee, jos satun vielä nukkumaan.
Kovaääninen aivastus ja aivastusäänen liioittelu ("häää-ää-äätshiiiii-iii-uuuuu-uuuhhhh! ääähh!"). Aivastusäänen kuultuani pidättelen hengitystä ja toivon ettei pisarat ja bakteerit ulotu minun kasvoille asti.
Humalaisten ihmisten sammaltava puhe, lapsen itku, lehtipuhallin, lumiauran kolina aamuyöstä, veitsi+lautanen yhdistelmä.
Radion taajuuksien välikohina tai se kun kanava ei kuulu kunnolla vaan suhisee musiikin/puheen päälle. En kestä kuunnella sitä yhtään!
Lasten rääkyminen