kai sitä pitää vaan erota
En edes jaksa selittää koko tarinaa, mutta mä en jaksa enää tätä parisuhdetta. Meidän suhde on ihan paska. En saa mitään henkistä, enkä fyysistä tyydytystä mieheltäni. Kaikki on muuttunut. Ollaan käyty terapiassa: ei apua. Olaan sovityu, mitä muutetaan, ei vaan saada tehtyä mitään sen eteen. Miehellä on alkoholiongelma ja muuttuu käytös heti kaljan juoisen jälkeen. Perjantaina haukkui mua huoraksi, kun kysyin onko taas juonut kaljaa.
Miehellä on paljon töitä ja harrastuksia ja tulee usein kotiin 18. On perheen kanssa 1-2 tuntia päivässä.
Viime viikon laittoi koko viikon illat venettä pihassa ja tulisisälle 21. Mä en valittanut yhtään, ja kun pe iltana olisin halunnut hellyyttä ja seksiä, mut kun haistoin kaljan hajun sain ne huorahaukut. Lauantaina veti lärvät ja kun tänään olin herne nenässä ja valitin hänen viime viikon poissaolosta ja pe ja la käytöksestä. Sanoi hän, että kun mä valitan kokoajan, niin ei halua mulle hellyyttä ja seksiä antaa. Mitä mä teen?
Miehen mielestä mun normaali puhekin on valittamista. Mä olen vain pyytänyt, että olisi enemmän perheen kanssa ja antaisi mulle huomiota, eikä jois kaljaa korillusta viikossa.
Kommentit (26)
Kertokaa nyt mullekin. Miksi ihmeessä te edes olette aikanaan valinnut tuollaiset miehet?
Mun mies muuttui, kun odotin vauvaa. Juominen lisääntyi ihan huimasti silloin. Lisäksi se otti kontaktia muihin naisiin ja valehteli. Ennen raskaaksi tulemista me käytiin ulkona parin viikon välein ja käytettiin alkoholia, mikä on mielestäni ihan normaalia lapsettomille ihmisille...! Joten mä en kyllä tiennyt, että elämä menee tällaiseksi.
Ap
Onko teillä mahdollisuutta laittaa lapsia viikonloppuisin hoitoon ja tehdä jotain yhdessä? Onko teidän elämässä häiriötekijöitä kuten remontteja? Meillä ne aiheuttavat hieman vastaavaa käytöstä...
Mä en sietäs sitä, että olsin yksi kotona, kun mies on laskettelemassa tai tuntikausia kaupoilla. Eihän vaan toista naista kuvioissa esim työpaikalla?
Millainen määrä ja minkä ikäisiä lapset ovat. Ainakin pk-seudulla on mll:n kautta järjestynyt lastenhoitaja. Myös fbssa voi kysyä asuinalueen ryhmissä löytyisikö sopivaa tyyppi lapsia hoitamaan. Varmasti moni hoitoalalla työskentelevä nuori tulisi mielellään korvausta vastaan hoitamaan.