Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esiintymispelko

Vierailija
29.03.2015 |

Mulla on siis ihan jäätävä esiintymisongelma, jopa pelkille ystäville ja opelle on hirveää esiintyä. Viikon päästä pitäis tehä koko luokalle esitelmä, mutta stressaan sitä jo valmiiksi ja saatan välillä mennä ihan hysteetiseksi. Minulla on ihan hirveän huono itsetunto että jopa omalta paikaltavaikkapa tehtävän vastauksen lukeminen tekee tiukkaa. En siksi ole aktiivinen tunneilla joka alentaa arvosanoja merkittävästi. Jos joudun esiintymään luokan edessä niin menen ihan lukkoon enkä muista yhtään mitä piti sanoa ja saatan lyhentää esitelmää kesken puheen että pääsisin nopeasti siitä tilanteesta pois, joka taas alentaa arvosanaa. Esiintyessäni alan tärisemään ja hikoilemaan ja tuntuu ettei kukaan saa selvää vaikka äikän opettaja sanoikin viimeksi että kuulostin silti rauhalliselta ja sai hyvin selvää. Oisko kellään vinkkejä erittäin huonon itsetunnon kohentamiseen ja esiintymispelon kitkemiseen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin propralia suosittelen. Käytän itse ja toimii hyvin. On ihan ns. Vaaraton lääke.

Vierailija
2/3 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lääkäriltä propral, poistaa jännityksen näkyvät oireet ja voit keskittyä asiaasi tai esitelmääsi.