Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko tunnustaa suoraan

Vierailija
29.03.2015 |

Tunnen suurenmoista ylpeyttä siitä, että olen komea suomalainen mies ja ylenkatson kaikkia 'värillisiä' varsinkin Lähi-idästä ja Afrikasta, vaikka käyttäydynkin ystävällisesti ja sivistyneesti heitäkin kohtaan.

Ennenkaikkea minua kuitenkin kuvottavat aivan kammottavasti sellaiset suomalaiset naiset, jotka työntävät lastenrattaissa sekaverisiä lapsia. Onneksi heidänkaltaisensa eivät yleensä edes yritä kommunikoida suomalaisten miesten kanssa, koska sellaisessa kohtaamistilanteessa saattaisin väkisinkin sanoa jotain rumaa, vaikka eihän siinä toisaalta mitään hävettävää olisikaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos sanoisit suoraan rumasti, sulla ei olis mitään hävettävää?

Vierailija
2/5 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Olen myös sitä mieltä, että Adolf Hitler oli oikeassa ja jos hän ja me, eivätkä liittoutuneet ja Neuvostoliitto, olisi voittanut sodan, niin maailman eurooppalaisperäisten suhde värillisiin ei olisi 1/10 vaan ennemminkin 9/10.

Ja todellakin Adolf Hitler kirjoitti joskus ytimekkäästi, että se joka ei tässä maailmassa ole hyvää rotua, on akanoita. Ja en keksi mitenkään, millään tavalla mitään syytä, miksi juuri suomalaiset eivät olisi yksi ylhäisimmistä ja jaloimmista kansoista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarkoitus hymiöllä on tekstisi lopussa?

Vierailija
4/5 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista enää :D

Vierailija
5/5 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:07"]

Mikä tarkoitus hymiöllä on tekstisi lopussa?

[/quote]

Ilahduttaa? Millaiseen tunnetilaan itse yhdistät hymyilevän hymiön?