Oletko kirjoittanut provoja?
Kuinka moni täällä myöntää tehneensä provoaloituksia? Miksi olette sellaisia tehneet?
Kommentit (22)
Kuka tänne omista asioistaan mitään kirjoittaa. Joskus olen kyllä kirjoittanut tosimielellä vanhoista tv-ohjelmista tai jostain vastaavasta, mutta ei huvita alkaa avautua mistään henkilökohtaisemmasta.
Provoilu on hauskaa. Olen kirjoittanut monia enemmän tai vähemmän uskottavia provoja.
Kuinka monta prosenttia aloituksista on oikeasti provoja täällä. Varmasti yli puolet vähintään.
Joskus kirjoitan provon ja sitten vastaan siihen parilla täysin vastakkaisella näkemyksellä. Näin on saatu hyvä aloitus aikaiseksi, kun siihen sitten tulee muita mukaan. Miksi teen näin? En tiedä. Ei kai ole elämään.
Asun Porvoossa, mitä muutakaan voin?
Kyllä ehdottomasti se on oikein mukavaa kirjoitella provoja.
On erittäin hauskaa katsoa, kun ihmiset ottavat ne tosissaan ja alkavat riitelemään keskenään. Silloin kaivan popcornit esille.
T. Vakiotrolli
Sehän kuuluu asiaan. En toki aina provoile. Kirjoitan ihan tosissaan välillä myös.
Olen joskus mutta kukaan ei ole oikein tarttunut provoiluuni, olen siinä tosi huono.
Provojani ei yleensä epäillä provoiksi, mutta jos kirjoitan tosijutun niin sitä ei likikään aina uskota.
Näin käy kun ihminen on sossun pillin mukaan tanssiva syrjäytynyt ilman elämää ja rahaa tehdä mitään. Vallantunne joudutaan hakemaan anonyymista provoilusta, kun normaali ihminen saa sen työstään ja ihmissuhteistaan ja elämänsä hallinnasta.
Provoni ei saa kaikua ulilautalla, täällä menee vähintään poistoon
Hehe. Selvä enemmistö näyttää täällä provoilevan ainakin tämän gallupin mukaan.
Provojani ei yleensä poisteta, mutta vilpittömästi kirjoitetut asialliset aloitukset kyllä. Kuka tästä palstasta enää selvän ottaa.
Vierailija kirjoitti:
On erittäin hauskaa katsoa, kun ihmiset ottavat ne tosissaan ja alkavat riitelemään keskenään. Silloin kaivan popcornit esille.
T. Vakiotrolli
Ohis. Anteeksi uteliaisuuteni, mutta kuinka syvälle olet paukkumaissit kaivanut ja mistä syystä? Eikö niiden säilyttäminen maan alla ole etenkin näin roudan aikaan todella epäkäytännöllistä!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. VakiotrolliOhis. Anteeksi uteliaisuuteni, mutta kuinka syvälle olet paukkumaissit kaivanut ja mistä syystä? Eikö niiden säilyttäminen maan alla ole etenkin näin roudan aikaan todella epäkäytännöllistä!?
🤣
Provoilu on taitolaji. Vain harvassa on tarpeeksi kypsiä.
En muita teekkään.
t. Provo