Kalsarikännit parasta tänä aikana
Viime kesänä kävin viimeksi kapakassa.Kotona on kiva siemailla huurteisia ja katsoa telkkaria tai olla tällä sivulla kirjoittamassa puutaheinää :-)
Kommentit (15)
Kyllä vaan.
Ja tänä iltana taas Pepe Willbergin seurassa, Tv 2,klo 21.00 🍺🍺🍺🍺🍺
Kalsarikännit ihan parasta näin talvi-aikaan ja koronan.
Jepjep.Pitääpä pari tölkkiä hyvää jouluolutta saunaan ja normi lageria loppuiltaan.
Totta. Voin itse antaa itselleni valomerkin ja sammuttaa telkkarin ja kuusesta valon. Täällä ei tapella eikä möykätä,mikäs sen mukavampaa.
Taidan vielä pienet kalsarioluet ottaa kumminkin. Meinasin jo alkaa levolle, mutta tämä viestiketju laittoi suun napsamaan. Ihan kevyet jos vetäisisi.
Josko sitä vielä pari täälläkin nappaisi. Jääkaapissa olisi makkaraakin... Mitäpä sitä suomalainen mies muuta elämäänsä kaipaisikaan.
Terveisin Naispelko28
Parasta on. Mikään mahti maailmassa ei saisi minua enää baariin. No ehkä kesällä voi kiva terassilla viinilasillinen siemaista mutta joku haiseva pubi jossa tunkkainen ilma, kallista juomaa ja ärsyttäviä ihmisiä, ei kiitos. Yökerhot etenkin.
Kalsarikännit on paras tapa ryypätä. Vähän pakkokin ryypätä kun se on suomessa ainoa laillinen tapa päihtyä. Ärsyttää vain nämä krapulat mitkä juomisesta tulee. Toivottovasti vähemmän haitallinen sallitaan vielä kun olen elossa. Olo on vieläkin enemmän krapula kuin humala.
Vierailija kirjoitti:
Kalsarikännit on paras tapa ryypätä. Vähän pakkokin ryypätä kun se on suomessa ainoa laillinen tapa päihtyä. Ärsyttää vain nämä krapulat mitkä juomisesta tulee. Toivottovasti vähemmän haitallinen sallitaan vielä kun olen elossa. Olo on vieläkin enemmän krapula kuin humala.
Hei mikä krapula, aamulla pari kuppia kahvia ja kaikki on ok. Joskus nuorena,ku tinttasin pullon giniä,se aiheutti päänsärkyä,ei olut.
Mukavaa lisäksi kun lähetti tuo juomat Saksasta asti ovelle. Ei tarvitse lähteä kaupasta hakemaan alkoa eikä koronaa.
nykyaikaa,minäkin haluaisin natsiolutta ovelleni ;-) Rummenikke,gynter
Jes. Juuri näin. Poika nukkuu ja nyt menossa litran vodkapullo ja toinen litra kiljua. Parasta! :)
M43
Tämä yleistyy,ku rajoitukset kiristyy. Pitää hommata lisää kalsareita.
🥂🍾🧀🥐🍇🍐 Kyllä. Saunaa ja hyvää seuraa, ehkä leffaa ja ajoissa petiin 😉