Mitä teillä syödään tänään?
Mä kokkailen maustettuja veneperunoita, keitän pastaa, teen lohikastikkeen ja raikasta salaattia.
Kommentit (24)
Pastaa ja jauhelihakastiketta. Ja keitettyä perunaa makkarakastikkeella.
Kanaa riisiä ja salaattia. En vielä ole päättänyt heitänkö ruokakermaa sekaan vai en kun se ei hirveen terveellistä ole..noh ehkä me pärjätään ilmanki. :D
Meidän perheessä emme käytä ruokakermaa ollenkaan. Pelkkää prosessoitua moskaa jossa turhia kaloreita.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 11:08"]Kanaa riisiä ja salaattia. En vielä ole päättänyt heitänkö ruokakermaa sekaan vai en kun se ei hirveen terveellistä ole..noh ehkä me pärjätään ilmanki. :D
[/quote]
Käyttäsit oikeaa kermaa! Meillä nakkikastike (kuohukermalla) ja perunat, salaattia tietysti
Lihamureketta, peruna-porkkanamuussia ja salaattia.
"Raikasta salaattia" voi jeesus. Pitääkö se raikkaus mainita? Itse teen perunaa ja lihakastiketta ja siihen kylkeen nuhjuista ja tunkkaista salaattia.
Uunilohta ja kerma-valkosipuliperunoita. Huomenna teen lasanjaa. :)
Mä käytän ruokakermaa, koska se a) on ainoa luomukerma, mitä täältä saa, b) säilyy kauemmin kuin kuohukerma. EN pelkää tapiokaa enkä guarkumia.
Mä teenki tunkkaista salaattia. Deal with it.
Ei kiinnosta, kai se mies jotain kokkaa.
13, sulla taitaa olla aika tunkkainen ja vaikea elämä! :D
Tunkkaista salaattia ja mitä nyt pakastimesta löytyy
Kevyesti savustettu ankanrintaa, rosmariini-vadelmakasiketta, hernepyre, maa-artisokkapyre ja mango-yrttisalaatti sekä jälkiruoaksi crema catalana mansikkakompottia....
Teettekö nuo ruuat lounaalle vai päivälliselle? Ja mitä sitten toiselle aterialle?
Meillä on lounaalla kanasalaatti ja focaccio-leipää, taikina on kohoamassa. Päivällisellä on alkuun avokadosalaattia, pääruokana savusiikaa ja munahyydykettä ja jälkkärinä mustikkarahkaa.
En oo vielä ajatellut, mutta tuolla jääkaapissa on vihreistä linsseistä, kookosmaidosta, perunoista ja porkkanasta keitettyä keittoa. Sen kaveriksi voisin keittää ahvenkeiton.