Voinko myydä Alfamino äidinmaitokorvikepurkkeja
jollain foorumilla? Etteivät menisi hukkaan..
Kommentit (13)
Ap:lla ei ole y-tunnusta, joten ei ole tarvetta mainostaakaan. En ymmärrä miksi edes alennun vastaamaan säälittäville provoajille..
Muille lukijoille voin kertoa, ettei vakavasti maitoallergisen lapsen ruokkiminen ole halpaa lystiä ollenkaan. Itse aikanaan olisin ollut onnellinen, jos jostain olisin saanut halvemmalla elintärkeää korviketta. Lyhyelläkin matikalla osaa laskea, millainen konkurssi uhkaa, kun reilun satkun purkki kestää 2-3pv.
Olkaa onnellisia terveistä lapsistanne!
Et voi. Kuka nyt lapselleen äidinmaidonkorviketta edes antaa? Eihän lehmänmaitoa saa antaa alle yksivuotiaalle.
Miksi et voisi? Varmasti löytyy ostaja, jos hinta on hiukan alempi kuin apteekista ostettuna.
Todennäköisesti joku viranomainen kieltää tuon (ollaan Suomessa katsos), mutta myyntiin vaan. Jos joku ostaa niin pääsetpä ainakin niistä purkeista eroon.
Anteeksi huono sanavalinta, lähinnä kyselen missä voisin myydä? Muutama vuosi sitten oli vielä olemassa joku allergisten lasten vanhemmille suunnattu nettisaitti, jossa korvikkeita myytiin keskusteluosiossa. En vaan löydä, vaikka olen googlaillut..
Olen nähnyt ilmoituksia allergisten hoitopaikoissa. Odotustilojen ilmoitustauluilla.
Moikka! Meillä olisi 7 ylimääräistä alfamino äidinmaidonkorvike purkkia jos vielä tarvitset, päiväys elokuu 2016 asti. 20e/kpl
Sellainen äiti, joka ajattelee maitoallergisen lapsen parasta, eikä rääkkää sitä lehmänmaidon proteiinilla, josta saa vakavat suoli- ja iho-oireet, jopa anafylaktisen shokin. Ota selvää asioista ennen kuin tuut paasaamaan! Lehmänmaitoallergia on vauvoilla ja pienillä lapsilla yleinen ongelma, joka parhaassa tapauksessa katoaa taaperoiässä, joillain ei koskaan. Meidän lapsella on siedätytty jo herahydrolysaattikorvikkeeseen, joten Alfaminot ovat jääneet tarpeettomiksi. Kyseinen aminohappokorvike maksaa apteekissa 112€ prk, joten ei viittisi ihan roskiinkaan heittää.