Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhennän asuntolainaa 1000 eur/kk kuussa, onko paljon vai vähän

Vierailija
18.12.2021 |

kerään tietysti rahaa itselleni, sitten kun myyn asunnon, kilahtaa kivasti tilille. Olen elänyt minimaalisesti 5 vuotta, huomasin kuinka paljon turhaan sitä rahaa voikin laittaa. Karsin oikeastaan ihan kaiken, paitsi kampaajalla käynnin. Naisia hoputetaan mainoksilla tuhlaamaan rahojaan kaikenmaailman turhuuksiin, täytyy sanoa, että olen paljon onnellisempi kun ajattelen niitä rahoja jotka kilahtavat sitten tilille kun myyn asunnon. On ihanaa olla pihi, olen ollut myös tuhlaavainen ja täytyy sanoa että pihinä oleminen on nautinnollisempaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin oli pieni laina, mutta lyhensin 600 e/kk. Ihan hyvin saat lyhennettyä.

Ihan oikeassa olet, ap, iloa tuottaa olla nokkela raha-asioissa. 

Vierailija
2/10 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lyhennetään n. 850 euroa, mutta myös sijoitetaan rahastoihin. Saadaan sijoittamalla paljon parempi tuotto rahoille - ei ole vaikeaa nyt kun lainakorot ovat lähellä nollaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lyhennetään 1800 euroa kuussa, mutta meitä on kaksi lyhentämässä.

Vierailija
4/10 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sijoita, niin siinä tapauksessa kannattaa lainaa maksaa niin paljon kun nyt vain pystyy. Kohta alkaa korot taas nousta

Vierailija
5/10 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin tuloista. Me lyhennetään yht tuo noin 1000€ kuussa, 2 maksajaa.

Vierailija
6/10 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee 500e kuussa ja siis yhteensä pariskunnalta. Tehdään tosin ylimääräisiä lyhennyksiä ja varaa olisi isompaankin erään, mutta eipähän tarvi ottaa lyhennysvapaata, jos jää työttämäksi tvs.

Vierailija
7/10 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lyhennät 1000 e/kk paljon menee vielä korkoihin kk. Riippuu siitä miten iso laina tuon lyhennyksen suuruuden arviointi.

Vierailija
8/10 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lyhennettii kanssa reilusti, jotta saisimme mahd. pian maksettua lainan ( 1500-1700). Kuitenki suhteessa sinuun vähemmän. Uskoisin, että moni yksin maksava ei lyhennä noin suuresti kuin sinä. 

Vierailija
9/10 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lyhennän 1200€. Ihan kohta puoliin olen talon maksanut. Ajattelin maksaa hyvissä ajoin pois.

Vierailija
10/10 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lyhennän 2480€ joka kuukausi.