Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt,että alan myymään itseäni.

Vierailija
28.03.2015 |

Olen 23v. opiskeleva nuori nainen ja alan myymään itseäni.En kestä enään,tätä ainaista pennien laskemista.

Mutta mistä löydän varakasta mies seuraa?Tarkoitus olisi saada muutamia vakioasiakkaita,keitä tapaisin säännöllisesti.

Onko 300€ kerta liikaa(max.tunti)?Olen oikeasti kaunis ja hyvällä vartalolla varustettu.

Miten turvallisuus ja tapaamiset,missä ne hoidetaan?

Toivoisin että joku kenellä asiasta kokemusta,viitsisi vastata ja antaa vinkkejä.

En kaipaa moraali saarnoja :)

Kiitos!

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 56 ja 75 erityisesti vastauksesta.Olen nyt ryhtynyt tuumasta toimeen ja tavannut kaksi asiakasta.

Pidin pääni ja pyysin sen 300€ tunnilta.Täällä tavalla sain karsittua varmasti monet epämiellyttävät tyypit pois ja vastassa olikin oikeen mukavat miehet :) Ap

Vierailija
82/116 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 07:50"]

Milläköhän ap meinas myydä itseään? Vastausta ei oikein tunnu tulevan. Täällä 5v nuorempi, D-kuppinen timmi urheilija, jolle anaali yms on ok. Tuleva huora, mahdollisesti, opiskeluiden ohessa.

[/quote] Jos haluat tietää,niin minulla on myös D-kuppi ja kroppa kunnossa.Ja myös latino juureni on tehnyt sen viimeisen silauksen ulkonäkööni ;) Ei tarvii katsos edes suostua mihinkään erikoiseen,kun on oikeasti ulkonäköä ja taitoa sängyn puolella ;) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
84/116 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuudesta kannattaa pitää tarkasti huolta, mutta joku riski tietysti aina sisältyy hommaan. Valikoi asiakkaat, lähetelkää muutamia pidempiä viestejä puolin ja toisin, sillä tavalla löytyy ne järkevät ja kohteliaat. Ole mukava, se on tavalliselle miehelle tärkeää. 300e/h voi olla monille liikaa, mutta nuorena ja kauniina kotimaisena voit pyytää 250e. 200e on jo perushinta, ulkomaalaisilla vähemmän.

Ja sitten kun täällä jotkut huutelee, että täytyy tehdä mitä asiakas vaatii, niin ei täydy. Jos jotain erikoisuuksia vaaditaan paikan päällä, niin todellakin on lupa kieltäytyä eikä silti tarvitse mitään rahoja palauttaa, jos normiseksiä kuitenkin tarjoaa. Kaikista erikoisuuksista pitää aina sopia etukäteen, ja siinä vaiheessa myös kieltäydyt tapaamisesta, jos et jotain asiaa halua tehdä - se on sekä sinun että asiakkaan etu. Normiseksiä ne useimmat hakevatkin.

Omia rajojaan ei todellakaan kannata lähteä venyttämään ihan vain sen rahan takia, tee tasan ne jutut jotka ovat omalla mukavuusalueellasi ja kokeile niitä erikoisia juttuja sitten joskus vaikka turvallisessa ihmissuhteessa. Huoralla on aina viime kädessä valta, muista se ja suojele itseäsi.

Omista kokemuksistani opin: a) miten sanotaan kohteliaasti mutta jämäkästi "ei" kenelle vain, ja b) normaali suomalainen mies on mukava ihminen, joka kohtelee huoraakin kunnioittavasti ja haluaa, että sinullakin on hyvä olla. Tai sitten minulla oli hyvä tuuri.

Vierailija
85/116 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla sattui varmaan olemaan erittäin hyvä tuuri. 

Vierailija
86/116 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP ajatellut tätä ihan loppuun asti?

Vierailija
87/116 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin ratkaisu olisi ns. sugar-daddy. Yksi olemukseltaan ok iäkkäämpi varakas mies olisi parempi kuin useat asiakkaat.Jenkeissä on enemmän varakkaita, siellä tämä on melko yleinen opiskelujen rahoituskeino ja opinnot maksavatkin maltaita.

Katsoin kerran brittidokkarin aiheesta. En muista vanhimman ikää, mutta oli yli 70 v. Olivat sellaisia lyylejä, joista en maksaisi euroakaan, jos olisin mies. Yllättävän paljon oli asiakkaita, vaikka eivät olleet kauneudella pilattuja. Lisäksi ylipainoa ja hehkein ikä ohi.

Vierailija
88/116 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksais ku 2e

Vierailija
89/116 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallesi uralle! :)

Minulle sanoi yksi exä aikoinaan: "Ei kukaan sulle mitään maksa ku sulta saa ihan ilmasiks muutenkin" joten minun urani tyssäsi siihen. Mutta sinulla on parhaat paremmat mahdollisuudet. :)

Vierailija
90/116 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/116 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:08"]Sinun tulee miettiä mihin kaikkeen suostut. Mitä tuo 300€ sisältää? Poskeenoton, panemisen vaginaan ilman/kortsun kanssa, laukeaminen suuhun, anaaliseksi, sm seksi, muut leikit?? Jos vain haluat antaa pimperoa niin 300€ on aika iso pyyntö.
[/quote]

Höpsis. Minä tein aikani hommaa, hinnat 150/30min ja 280€/1h. Olen ylipainoinen, tatuoitu enkä kovin kaunis. Tulijoita oli tarjolla päivässä niin paljon etten jaksanut hoitaa.
Hinta sisälsi vain yhdyntää, suihinottoa, suutelua ja hyväilyä. Kaikki kondomin kanssa. Mitään erikoisuuksia en tehnyt.

Vierailija
92/116 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeletko KTM?

Vierailija
93/116 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin myyn itseäni, mutta en ole saanut ainuttakaan asiakasta. Olen reilu parikymppinen, sporttisella vartalolla, ei tatuointeja eikä lävistyksiä, siniset silmät ja lyhyet vaaleat hiukset. Yliopistossa opiskeleva fiksu nuorimies ja vain naisille seuraa tarjoan. Ei toteudu tässäkään asiassa tasa-arvo. Kuolen varmaan nälkään.

Vierailija
94/116 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:11"]Olen 23v. opiskeleva nuori nainen ja alan myymään itseäni.En kestä enään,tätä ainaista pennien laskemista.

Mutta mistä löydän varakasta mies seuraa?Tarkoitus olisi saada muutamia vakioasiakkaita,keitä tapaisin säännöllisesti.

Onko 300€ kerta liikaa(max.tunti)?Olen oikeasti kaunis ja hyvällä vartalolla varustettu.

Miten turvallisuus ja tapaamiset,missä ne hoidetaan?

Toivoisin että joku kenellä asiasta kokemusta,viitsisi vastata ja antaa vinkkejä.

En kaipaa moraali saarnoja :)

Kiitos!
[/quote]ei 300e voi pyytää. Itse otan 150 normista ja 200 anaalista. Jopa annan laueta suuhun. N27

Vierailija
95/116 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hieman huono itsetunto, pyydä kerrasta 1000 euroa niin saat valikoitua parhaat varakkaat ja mukavat miehet.

Vierailija
96/116 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä voidaan tavata?

Vierailija
97/116 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:26"]

missä voidaan tavata?

[/quote]

Kävisikö vaikka assan vessa?

Vierailija
98/116 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap linjoilla tällä hetkellä?

Vierailija
99/116 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten opiskelevat nuoret miehet pärjää opiskelu aikansa ilman itsensä myyntiä, jos nuoret naiset rahoittaa sillä opintonsa?

Vierailija
100/116 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, toivottavasti pää kestää, muuten itsekkin tekisin samoin.. Varakasta seuraa ei ole vaikea löytää. Vaikka odottavan aikahan on pitkä..

Itsellä oli normaali deitti-ilmoitus suomi24 treffeissä ja sitä kautta minuun otti itse yhteyttä muutama hyvin varakas mies. En etsinyt seksiseuraa ja vielä vähemmän maksavaa asiakasta... Mutta raha oli vähissä, ulkonäköä riittää. Juttelin yhden ehdottaneen kanssa jonkun aikaa, tapasimme kerran. Ja en tosiaan ollut ottanut tyhmyyksissäni huomioon miten hullusti olisi voinut käydä. Tapasimme siis siten, että herra tuliakemaan autolla tietystä paikasta ja ajelimme + juttelimme niitä näitä. Puhetavasta/olemuksesta jo huomasin, että pätäkkää riittää. 

Miehellä oli vaimo ja ilmoittikin jo aiemmin että haluaa vaimonsa pitää, etsii vaan seksiä/vakiotyttöä. Hän esitteli minulle uusimman ostoksensa (asunnon). Istuttiin sohvalle, alkoi kähmintä yms. mitä hommaan nyt olisi kuulunutkin. Kuitenkin peräännyin, koska en vaan pystynyt. Mies ei ollut mitenkään vastenmielinen, päinvastoin. Toki vanhempi, muttei se ollut oikeastaan huono juttu. Onneksi mies oli asiallinen loppuun saakka ja ymmärsi, että minun kohdallani kyse oli kokeilusta ja ei sittenkään ollut mun juttu. Heitti mut sitten samaiseen paikkaan mistä haki, matalla juteltiin säästä yms. kiusallisesta :D. Onneksi sattui tällainen tapaus minun kohdalleni.

Seksiä on pahimmillaan ehdotettu minulle pikkusiivousfirman työhaastattelussa. Äijä oli kuvottavan näköinen ja yritti sellaista hoivaavaa isäroolia ottaa.. Joo siis haastatteluhan jatkui sillä, että "tuleva pomo" ehdotti, että haluisinko lähteä syömään haastiksen jälkeen kun hän on menossa paikkaan X jne. Ajattelin, että mikä jottei, joskin outoa hieman.. Sielllä sitten alkoa mukaan ja törkeää ehdotusta. Minä kun nuorena tyttönä halusin vaan lisäduunia siivoojana opiskelujen rinnalle. Ja ei, en pukeutunut provosoivasti. Ainut minkä joku voisi ottaa provosoivana pukeutumisena oli korkokengät.

Veikkaan, että AP: olisi hyvä laittaa netti-ilmoitus johonkin, vaikka vaan "seksiseuraa" ja kun otetaan yhteyttä niin ilmoitat haluavasi maksun, josta sovitte etukäteen - uin kaikesta muustakin. Sanot mitä et tee ja mitä voit tehdä ja paljonko veloitat ja rahat etukäteen kun näete.

Niin ja tuo mies, jonka tapasin netin kautta, hän olisi siis antanut asunnon minun asuttavaksi, jos viettäisin n. kerran viikossa koko yön hänen kanssaan. Kyse oli hienosta kaksiosta hyvältä alueelta - ilmai(seksi). Kyllä olisi kelvannut, mutta ei vaan pysty :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan