Olen päättänyt,että alan myymään itseäni.
Olen 23v. opiskeleva nuori nainen ja alan myymään itseäni.En kestä enään,tätä ainaista pennien laskemista.
Mutta mistä löydän varakasta mies seuraa?Tarkoitus olisi saada muutamia vakioasiakkaita,keitä tapaisin säännöllisesti.
Onko 300€ kerta liikaa(max.tunti)?Olen oikeasti kaunis ja hyvällä vartalolla varustettu.
Miten turvallisuus ja tapaamiset,missä ne hoidetaan?
Toivoisin että joku kenellä asiasta kokemusta,viitsisi vastata ja antaa vinkkejä.
En kaipaa moraali saarnoja :)
Kiitos!
Kommentit (116)
Vaikka huoraaminen tuntuisi hyvältä ajatukselta nyt, niin oletko varma, että voit elää menneiden tekojesi kanssa myös vaikka parinkymmenen vuoden päästä? Kun olet siinä toivomassasi hyvässä ammatissa ja sinulla on ehkä perhe? Luulen, että tulet väistämättä rikkomaan itseäsi. Eiköhän muita rahan ansaitsemiskeinoja löytyisi, ja toisaalta eikö väliaikaisesti tule toimeen vähemmällä?
Mä, lähes 40-v 15 kiloa ylipainoinen selluliittireisinen nainen saisin kyllä iltani täytettyä asiakkailla jos haluaisin. Tein sitä puolisen vuotta reilu vuosi sitten ja nykyään 1 asiakas käy kuukaudessa. Haluaisin lopettaa sen, mutta tarvitsen sen ylimääräisen 200 euroa vielä toistaiseksi vaikka ällöttääkin.
Kilpailua tällä alueella ei juurikaan ole, eikä kukaan ole koskaan arvostellut läskejäni, päin vastoin.
Pelkään nyt uuden parisuhteen löydyttyä, että törmään mieheni kaveripiirissä johonkin entiseen asiakkaaseen. Kannattaa ottaa tämä asia huomioon, että kestääkö pää sitä pelkoa.
Joko on ilmoitus julkaistu?
T: mies
Tänne voi tarjouksia laittaa. Vakavarainen herrasmies vailla seuraa ;)
Onko se vältämätötä? Olen elänyt sen elämän sieltä ei ole paluuta takaisin normaaliin, anteeksi moraalisuuteni en halua että toisetkin pilaavat elämänsä.
Kyllä 300€ perusluutaisusta on vähän liikaa.
Seksitreffit. Sieltä olen muutaman hyvän löytänyt. T: mies. Ps. Olisin kiinnostunut palveluksistasi
Kyllä sun pitäisi olla 300 eurolla jo luxusta, joka ei tarkoita pelkkää ulkonäköa vaan myös taitoa. Luulen, että miehet ovat todella vaativia tällaisista sumista puhuttaessa.
Mitä kolmella sadalla saa vastineeksi?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:27"]
Ei oikeasti kannatta
[/quote]
Unohda, säästät mielenterveytesi. Olet vielä nuori
Niin se varmaan on pakko, jos yhdyssanojenkin käyttö on noin huonolla tolalla.
Opiskele ainakin vielä lisää, että osaisit edes yhdyssanat
Mikä sitten olisi sopiva summa tunnista?Itselleni tarjottiin kerran 2000€ yöstä,niin ajattelin sen perusteella tunnin hinnaksi 300€.En kylläkään suostuisi mihinkään erikoisuuksiin,edes tuolla hinnalla.
Ap
Ei tässä nyt mistään äidinkielen opettajan hommista puhuttukaan!
Sinun tulee miettiä mihin kaikkeen suostut. Mitä tuo 300€ sisältää? Poskeenoton, panemisen vaginaan ilman/kortsun kanssa, laukeaminen suuhun, anaaliseksi, sm seksi, muut leikit?? Jos vain haluat antaa pimperoa niin 300€ on aika iso pyyntö.