Mitä mieltä meidän jouluohjelmasta? Mies kiukuttelee
To 23.12 Klo 16 kaikki autoon ja vanhempieni luokse joulunviettoon
Pe 24.12 joulu vanhempieni luona
La 25.12 jouluaamiainen vanhemmilla ja sitten isovanhemmille joulupöytään
Su 26.12 Serkkujen kanssa lautapelejä ja hauskaa illanviettoa
Ma 27.12 illalla tuttavapariskunnan luona joulutapaaminen
To 28.12 toisen tuttavapariskunnan kanssa ravintolaillallinen
Kommentit (19)
Jos minä olisin miehesi, niin vilkuttelisin iloisesti sinulle ja lapsille, kun lähdette joulunviettoon. Sen jälkeen hakisin omat jouluruokani, -juomani ja paljon lukemista, ja viettäisin rentouttavan viikonlopun keskenäni.
Uudenvuodenviikonloppuna ottaisin sitten vuorostani lapset mukaan ja lähtisin heidän kanssaan jonnekin viettämään yhteistä aikaa.
Missä miehen vanhempien ja isovanhempien tapaaminen?
Miksei voi vain olla ja nauttia joutilaisuudesta oman perheen kesken? Miksi joulu pitää olla aikataulutettu?
Kuulostaa kauhealle. Onneksi olemme vain oman perheen kesken.
Ap:lle vinkki, että oikeaoppisesti päivämäärät kirjoitetaan niin, että myös kuukauden numeron perään tulee piste.
23.12.
24.12.
25.12. jne.
Onhan siinä taas idiootti mennyt lisääntymään. Joulu on kaupallista paskaa.
Ehkä sinulle kivaa, mutta miehelle rasittavaa olla vain sinun läheisten kanssa. Me käydään molempien vanhemmilla (jos kutsutaan), kun lyhyt matka molempiin.
Muuten meidän suunnitelmat ja aikataulut:
*tyhjää*
Kyllä ap pääsee helpolla, jos käydään hänen vanhemmillaan ja yksien isovanhempien luona. Meillä menee näin:
Aattona miehen vanhemmat, sieltä joulupäivänä miehen isovanhemmille ja illalla miehen toisille isovanhemmille. Tapanina on mun vanhempien ja isovanhempien vuoro. Mun toinen mummo kuollut, mutta vaaria ja sen uutta vaimoa pitää ehtiä myös käydä tervehtimässä.
Ihan perseestä tuommoinen reissaaminen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa rasittavalta. Koska saa levätä? Ihme suorittamista.
Mitä ihmeen suorittamista tuossa on? Ihan normaali joulu sellaisellle, joka ei joudu tekemään töitä pyhinä. Ilmeisesti ap ja miehensä lomailevat myös välipäivät, joten silloinhan voi nukkua vaikka puolille päivin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perseestä tuommoinen reissaaminen olisi.
Jep. Onneksi olemme vain kahdestaan. Kaikki vanhempamme ovat jo kuolleet emmekä koskaan tehneet lapsia. Ei tarvitse mennä minnekään eikä ottaa ketään vastaan. Vähemmän mahdollisuuksia myös omikronille. 👍
Myös meillä mies yrittää pilata joulun 😞
Me ollaan aina jouluaattoaamusta menty mun vanhemmille jouluksi ja tultu tapaninpäivänä takaisin kotiin.
Nyt tuo kitisee, että pitäisi edes vaihteeksi käydä sen vanhemmilla tai olla kotonakin. Ei toi ole oikeaa joulunviettoa, miksi se on niin ilkeä näin joulun alla 😥
Kuulostaa rasittavalta. Koska saa levätä? Ihme suorittamista.