Miten miehen saisi houkuteltua käyttämään kumia?
Olisko siskoilla mitään kikkaa tähän?
Mies ei kuulemma kumeja käytä ja en haluaisi aloittaa hormonaalista ehkäisyä. Kävin jo kerran hakemassa jälkiehkäisynkin.
Kommentit (43)
No yhdeksän kuukauden jälkeen voi mieli muuttua.
Jätä se sika. Sinulla ei ole syytä sekoittaa hormonitasapainoasi tuollaisen takia. Hänhän on selvästi itsekäs joustamaton mies joka ei välitä.
Kerro sille, että suvussa esiintyy paljon kolmosia.
En aloita myöskään hormoneita enää.. jos ei kumi käy tai vasektomia niin sitten etsin miehen jolle nämä sopii. Olen toki keski-ikäinen jo että sen vuoksi vasektomia on ihan jo hyvä vaihtoehto ehdottaa.
Hormonit sekoitti mun koko järjestelmäni, eivät sovi minulle ja vievät halut täysin
Voithan itsekin käyttää kumia, mikset käytä? Liian epämukava?
En mäkään miehenä käytä kumeja mielummin muija vaihtoon.
Ei aikuista miestä tarvitse houkutella. Unohda itsekeskeiset pikkupojat.
Jalat ristiin. Hankkiutukoon isäksi jonkun muun kanssa.
Tietääkö hän, mistä vauvat tulevat?
Vierailija kirjoitti:
En aloita myöskään hormoneita enää.. jos ei kumi käy tai vasektomia niin sitten etsin miehen jolle nämä sopii. Olen toki keski-ikäinen jo että sen vuoksi vasektomia on ihan jo hyvä vaihtoehto ehdottaa.
Hormonit sekoitti mun koko järjestelmäni, eivät sovi minulle ja vievät halut täysin
Miksi et itse laita piuhojasi poikki?
Sanot, että sitten saa lapsi tulla.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään miehenä käytä kumeja mielummin muija vaihtoon.
Sama. Meni vähän aikaan viime vkl tinder naisella tajuta, että jos tahtoo saada niin ilman kumia pitää ottaa. Kiltisti lopuksi otti siemenet sisäänkin ja olisi tulossa tänään taas treffeille <3
Helppoa: ilman kumia ei heru aksöniä.
Kokeile naisten kumeja. Saa tilattua netistä seksikaupoista. Keski-ikäisillä miehillä tapahtuu usein lerpahtamisia kesken aktin, mikä haittaa tavallisten kondomien käyttöä. Naisten kondomin voi laittaa jo etukäteen.
Itte käytin kumia 20 v kun olin naimisissa vaimonkaa kun ei halunnu syödä nappeja. Nytkun 5v sinkku niin aina paljaalla....tosin tuskin 50v mammat raskaaksi enää tulevatkaan :)
Ori kirjoitti:
Itte käytin kumia 20 v kun olin naimisissa vaimonkaa kun ei halunnu syödä nappeja. Nytkun 5v sinkku niin aina paljaalla....tosin tuskin 50v mammat raskaaksi enää tulevatkaan :)
Siinä ne taudit sitten leviää ympäriinsä.
Vastuullista miestä ei rarvitse houkutella käyttämään kumia. Hän tekee sen ilman muuta, oli syynä mikä tahansa. Älä anna sille ilman kumia.
Sano, että sinulla on joku outo kutina.