Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUIHINOTTO/ESINAHKA!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
28.03.2015 |

Eli nyt olis tiedossa tällainen enkä tiedä mistään mitään, olis kiva saada jotain vinkkejä etten täysin nolaa itseäni.

Tässä muutama tyhmä kysymys:

Miten se esinahka vedetään taakse, olen käsittänyt että se voi sattua jos tekee jotain väärin.. Ja vedetäänkö se ihan taakse vai vaan pois siitä terskan päältä?

Ja miten runkkaus tapahtuu, siis vedetäänkö siinä esinahkaa terskan yli ja takas, vai miten? Oon ihan pihalla :D

Ja kondomin laitto, laitetaanko kondomi silloin kun esinahka on takana vai edessä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten arvelit se nahka vedetään taakse. Samoin tehdään kondomia peniksen päälle rullattaessa. Jos aiot kundia runkata, niin vuorotellen suulla ja kädellä. Liukasteeksi riittää runsas sylki. Voi siltä kundilta myös kysellä mistä tykkää.

Vierailija
2/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkatessa se voi liikkua yli ja takas, tai pysyä koko ajan päällä. Kuiviltaan ei voi runkata ilman nahkaa. Liukkarilla ja suulla onnistuu. Suosittelen käyttämään suuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennys: liukkarilla ja kädellä tai suulla onnistuu.

Vierailija
4/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan pitänyt kyrpää kädessä? Ei ole tyhmiä kysymyksiä, mutta nuo asiat kyllä aikalailla selkenevät kunhan pääset itse asiaan. Rohkeasti vain tutkimaan, ei se rikki mene.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi