Voihan sinkkulaiva :(
Miksi tähän ohjelmaan on valittu toinen toistaan friikimpiä tapauksia? Tulee ihan paha mieli jo noiden osallistujien puolesta..
Kommentit (20)
Jaa-a mikseiköhän tuollekaan naiselle miestä löytynyt... No siksi varmaan, että näyttää itse ihan mieheltä!
Ekä siinä vielä kaikki, tuo epätoivo karkottaa ne viimeisimmätkin yrittäjät. Tyttöparka.
Samaa miettinyt. Outoja tapauksia joka jaksossa. Ei ihmekään että ovat sinkkuja....voi myötähäpeä! Miksi menevät nolaamaan itsensä vapaaehtoisesti TV:ssä? :'o
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:28"]
Samaa miettinyt. Outoja tapauksia joka jaksossa. Ei ihmekään että ovat sinkkuja....voi myötähäpeä! Miksi menevät nolaamaan itsensä vapaaehtoisesti TV:ssä? :'o
[/quote]No niinpä.
Pitäisköhän itsekin lähteä sinkkuristeilylle. Jos siellä on tuollaisia kanssakilpailijoita, niin mullahan ois loistavat tsäänssit..
Minusta on hyvä, että kerrankin on taviksia, eikä kuvankauniita. On viiskymppistä, ylipainoista jne. Se tekee kiinnostavaksi. Ja hehän voivat saada yhteydenottoja katsojilta.
[/quote]
Mä oon miettinyt että saakohan ne mojovan korvauksen. Tuossa ohjelmassa ihminen kuvataan niin höhhelissä valossa että vaikuttaa ihan vitsiltä. Haahuilevat tyhjän näköisessä laivassa ja vaihtavat muutaman pinnallisen sanan spiiddeitingissä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:47"]
[/quote]
Mä oon miettinyt että saakohan ne mojovan korvauksen. Tuossa ohjelmassa ihminen kuvataan niin höhhelissä valossa että vaikuttaa ihan vitsiltä. Haahuilevat tyhjän näköisessä laivassa ja vaihtavat muutaman pinnallisen sanan spiiddeitingissä.
[/quote]Muistan sen yhden keski-ikäisen miehen joka marssi laivaan nahkatakki päällä ilman mitään matkatavaroita, ei siis esim. hammasharjaa, dödöä ... Tuli mieleen ettei nyt ihan kamala ihme ole että on sinkku. Hyvin kuitenkin esiintyi, ei mikään hiiirulainen:)
Liekö tämän ohjelman tarkoituskin vain aiheuttaa myötähäpeää katsojissa.
Tässä sitä sitten vain miettii, että mikä vika _mussa_ on kun kumppania ei vain löydy. Tuo Kirsikin näkyy olevan jo parisuhteessa, vaikka ei suoranaisesti mikään missi ollutkaan. Mä taidan olla oikeasti niin kauhea, että suohirviökin juoksis karkuun :(
t. sinkkuna jo 10v.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:01"]
Tässä sitä sitten vain miettii, että mikä vika _mussa_ on kun kumppania ei vain löydy. Tuo Kirsikin näkyy olevan jo parisuhteessa, vaikka ei suoranaisesti mikään missi ollutkaan. Mä taidan olla oikeasti niin kauhea, että suohirviökin juoksis karkuun :(
t. sinkkuna jo 10v.
[/quote]
Mistä näät että on suhteessa?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:03"]
t. sinkkuna jo 10v.
[/quote]
[/quote]
Facesta näkyi.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:05"]
t. sinkkuna jo 10v.
[/quote]
[/quote]
Facesta näkyi.
[/quote]
Okei, kiva että löysi parisuhteen! :) Älä masennu! Sinäkin vielä löydät kumppanin! Mä uskon niin
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:43"]
Pitäisköhän itsekin lähteä sinkkuristeilylle. Jos siellä on tuollaisia kanssakilpailijoita, niin mullahan ois loistavat tsäänssit..
[/quote]
Mitä niistä kanssakilpailijoista? Mieti mieluummin, onko siellä laivalla siedettäviä kumppaniehdokkaita.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:07"]
t. sinkkuna jo 10v.
[/quote]
[/quote]
Facesta näkyi.
[/quote]
Okei, kiva että löysi parisuhteen! :) Älä masennu! Sinäkin vielä löydät kumppanin! Mä uskon niin
[/quote]
Voi kiitos ihanista sanoistasi. :) Ehkä sitten niin.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:47"]Tuossa ohjelmassa ihminen kuvataan niin höhhelissä valossa
[/quote]
En ole nähnyt kuin muutaman jakson, mutta totta, juontajan/kertojan selostus on jonkinlaisen vitsin alle puettu pilkka.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:07"]
t. sinkkuna jo 10v.
[/quote]
[/quote]
Facesta näkyi.
[/quote]
[/quote]
Voi kiitos ihanista sanoistasi. :) Ehkä sitten niin.
[/quote]
Totta kai!!! :)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:47"]Tuossa ohjelmassa ihminen kuvataan niin höhhelissä valossa
[/quote]
En ole nähnyt kuin muutaman jakson, mutta totta, juontajan/kertojan selostus on jonkinlaisen vitsin alle puettu pilkka.
[/quote]
Joo... Ja tolla kertojalla on välillä tosi moukkamaisia kommentteja.
Viihdyttävä ohjelma. Ihmetyttää kylläkin jos lähdetään puolisoa iskemään pitääkö laittaa päälle se työteepaita? Ei tarvitse pukua olla mutta ehkä jotenkin voi miettiä sitä ulkoasua. Tai laittaa ne kaikein räikeimmät meikit? Tiedän kylllä että parasta on olla omissa kuteissa, silloin on paras olo.
Ihan kauheita.