Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira paskasti kadulle, heitin paskan omistajan päälle

Vierailija
28.03.2015 |

Näin keski-ikäisen naishenkilön ulkoiluttamassa suurta kultaistanoutajaa samalla tienpätkällä kuin koko talven. Aivan järkyttävät pastakeot pienellä pientareella, kun kyseinen leidi ei varmaankaan jaksa ulkoiluttaa koiraansa ja käy vain paskattamassa samalle alueelle ympäri vuoden

Sain matamin paskatustottumuksista tarpeekseni jo valmiiksi huonon menkkahuuruisen päivän jälkeen ja päätin hetken mielijohteesta heittää koiran vääntämän tortun naisen päälle :D En ikinä uskonut pystyväni moiseen, mutta vitutuksen kerääntyessä jossain napsahti ja viskasin paskan! En kerennyt nähdä jäikö hänen takkiinsa jälkeä paskasta, kun lähtin juosten karkuun ja huusin "Vastaisuudessa kerää koirasi paskat tai laitan ne postiluukustasi". En edes tiedä missä kyseinen henkilö asuu, se vain pääsi suustani :D

Terveisin koiranomistaja itsekin

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tasolla kyllä symppaan ap:tä. Koiranomistaja sai ihan ansaitusti ja kirjaimellisesti paskaa niskaan. Itselläkin on koira, ja kuljetan aina kakkapusseja mukana, koska sääliksi käy niitä kävelijöitä jotka astuvat paskaläjään tai niitä tontinomistajia jotka joutuvat siivoamaan ällöttäviä kakkoja tien vierestä. 

Vierailija
22/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juoksit karkuun! Hyvä juttu vaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kävi mielessä kun näin jonkun hepun paskattavan koiraansa lasten leikkipuistoon. Tyydyin vain mainitsemaan asiasta, kaduttaa vieläkin.

Vierailija
24/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että nuo koiranpaskat rasittaa joissain paikoissa kun ei viitsitä kerätä pois, mutta voisko ensin kokeilla lempeämmällä keinolla kuin heittää paskat päälle :/ Harva ihminen ilkeyttään "sotkee" koiranpaskalla, joten tuollainen rangaistus tuntuu vähän kohtuuttomalta. Ajattelemattomalle ihmiselle vois vaikka sanoa tai jättää paikalle viestin. Ja omalta osaltaan asiaa voi edistää niin että tilaa omaan ulkoroskikseen koirankakkatarran. Pieni, mutta koiranulkoiluttajia paljon auttava ele.

Vierailija
25/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien pito taajamassa pitäisi kieltää tai ainakin ankarasti verottaa.

Vierailija
26/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi!

Vierailija
27/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap:D meilläkin kusettaa eräs naapuri koiraansa sisäpihalle koko ajan vaikka kiellettyä on.Rakastan eläimiä,mutta vihaan paskoja omistajia!

Vierailija
28/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa heittää, mutta 196cm ja 108 kiloa takaa sen, että et ihan ehjänä paikalta poistu olkoon sinun jalkovälissä ihan mitä vaan.

Vierailija
29/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot rohkee!ja upee!

Vierailija
30/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:24"]

Kiva. Ilmeisesti tässä tapauksessa sentään oli oikeasti sen omistajan koiran paska.

Mulle teki kerran hullu mies niin että täysin yllättäen alkoi räyhätä että jumalauta heitit paskapussin maahan. No en kyllä ollut heittänyt, koirani oli kakannut jo paljon aikaisemmin lenkillä ja olin laittanut pussin roskikseen. Sanoin ettei ole kyllä minun pussini, mutta äijä raivostui ja tuli ja tunki sen paskapussin minun hupparin kauluksestani sisään. Onneksi paikalle tuli vähän kauemmas puhelimeen puhumaan jäänyt isokokoinen ja kiivasluontoinen eksäni, joten sai kyllä paskapussimies rangaistuksen väkivallastaan saman tien. 

Huvittaa jotenkin että sekin paskapussin tunkija oli olevinaan joku lain ja oikeuden puolustaja laittaessaan kuriin olettamansa koirankakkapussin maahan heittäjän, mutta syyllistyi paljon paskapussin heittämistä vakavampaan rikkeeseen, väkivaltaan, itse.

[/quote]

Mihis se isokokoinen ex xyyllistyi? Väkivallan kierre alkoi jonkun koiran paskasta.

Vierailija
31/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta koiran omistajat, ottakaa koirankakka bussi mukaan. Joillain on mutta ei kaikilla. Kauheeta kun kengät voi olla baskassa.

Vierailija
32/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:15"]

Sä oot rohkee!ja upee!

[/quote]

En ole rohkee, enkä edes upee, mutta en tarvitse apua muilta missään asiassa, fyysinen kokoni antaa pienen etulyöntiaseman..

Jos minun päälle paskaa viskotaan, luuvitonen heilahtaa, se on ihan varma, riippumatta siitä roikkuuko munat vai ei..

Vierailija
33/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, ihana ap :D

Vierailija
34/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:15"]

Sä oot rohkee!ja upee!

[/quote]

En ole rohkee, enkä edes upee, mutta en tarvitse apua muilta missään asiassa, fyysinen kokoni antaa pienen etulyöntiaseman..

Jos minun päälle paskaa viskotaan, luuvitonen heilahtaa, se on ihan varma, riippumatta siitä roikkuuko munat vai ei..
[/quote]

What the fuck

Vierailija
35/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Ilmeisesti tässä tapauksessa sentään oli oikeasti sen omistajan koiran paska.

Mulle teki kerran hullu mies niin että täysin yllättäen alkoi räyhätä että jumalauta heitit paskapussin maahan. No en kyllä ollut heittänyt, koirani oli kakannut jo paljon aikaisemmin lenkillä ja olin laittanut pussin roskikseen. Sanoin ettei ole kyllä minun pussini, mutta äijä raivostui ja tuli ja tunki sen paskapussin minun hupparin kauluksestani sisään. Onneksi paikalle tuli vähän kauemmas puhelimeen puhumaan jäänyt isokokoinen ja kiivasluontoinen eksäni, joten sai kyllä paskapussimies rangaistuksen väkivallastaan saman tien. 

Huvittaa jotenkin että sekin paskapussin tunkija oli olevinaan joku lain ja oikeuden puolustaja laittaessaan kuriin olettamansa koirankakkapussin maahan heittäjän, mutta syyllistyi paljon paskapussin heittämistä vakavampaan rikkeeseen, väkivaltaan, itse.

Vierailija
36/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:07"]

[/quote]

Syytä olis juosta, mulle ainakin jos tuon tekisi niin turpaan tulisi ja lujaa. 

Vierailija
37/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:14"]Saa heittää, mutta 196cm ja 108 kiloa takaa sen, että et ihan ehjänä paikalta poistu olkoon sinun jalkovälissä ihan mitä vaan.
[/quote]

Mene peiton alle takaisin.

Vierailija
38/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit tehnyt mulle noin, olisin juossut sinut kiinni ja pahoinpidellyt sinut, menkkahuuruissani tai ilman. En ole kertaakaan kerännyt koirani paskoja, enkä tule koskaan keräämään.

Vierailija
39/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:07"]

[/quote]

Syytä olis juosta, mulle ainakin jos tuon tekisi niin turpaan tulisi ja lujaa. 
[/quote]

Mitä jos korjaisit ne paskat, urpå.