Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juurihoidon jälkeinen kipu

Vierailija
28.03.2015 |

Juurihoito aloitettu eilen, parin viikon päästä seuraava käynti.

Hammas oli kipeä ennen käyntiä, mutta nyt se on oikeasti Kipeä. Aivan järkyttävä särky, joka menee ehkä kahdeksi tunniksi pois, jos ottaa 600 mg Buranan ja 1g Panadolin. Lääkäri kyllä sanoi, että muutaman päivän varmasti kipuilee, mutta mikä nyt lasketaan vielä normaaliksi? Kokemuksia? Joko huomenna alkaa helpotta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taisi mennä viikko juurihoidon jälkeen ennenkuin kipu hellitti, pahin kipu laantui parissa päivässä. Tsemppiä, hammassärky on kamalaa.

Vierailija
2/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpoaako poski tms? Voihan siinä olla tulehduskin. Silloin koskee ja voi olla tosi vaarallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turvoksissa mikään paikka, kipeä vain. Kipu tuntuu säteilevän kyllä aika isolle alueelle, liekö ronkkimisesta ärtynyt.

Vierailija
4/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tullut mitään kipuja. Hammaslääkäri kyllä varoitteli että puudutuksen lakattua voi olla kipeä ja ostin Panadol zappitkin sitä varten.

Mutta ekan ja tokan käynnin jälkeen, ei mitään. Onkohan mun ikenetkin kuolleet?

Vierailija
5/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä sinnikkäästi kestää kipu, se on tavallista juurihoidon jälkeen. Jatka samaan malliin, ja ota yhtä aikaa parasetamolia että ibupforeenia, panadolia max 3g päivässä ja buranaaki saa napsia reippaasti. Jos kipu ei laannu viikossa, niin mene uudestaan hammaslääkäriin ja pyydä että määräävät panacodia sekä tarkistavat tilanteen. Tsemppiä, kyllä sä selviät! :)

Vierailija
6/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli päivässä niin kipeäksi, että piti hankkia antibioottikuuri. Mitkään särkylääkkeet ei auttaneet hetkeksikään ja poski alkoi turvota. Se oli yksi kauheimmista kivuista mitä olen kokenut.

Vierailija
7/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Tosiaan ei ole yhtään turvoksissa, ja särkylääkkeet taittaa kivun hetkellisesti.

Toivottavasti nopeasti vähän hellittäisi, siedän kyllä kohtuullista kipua hyvin, mutta tämä on aika karmeaa.

Vierailija
8/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä jopa kolmatta viikkoa. Tässä juuri mieheni kärsi, toivottavasti pääset vähemmällä. 

Vierailija
9/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Turvotus tai kuume on merkki tulehduksesta, silloin päivystykseen.

Vierailija
10/10 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lie normaalia, itsellä kyllä kipu helpotti heti samana päivänä, tottakai arkuutta oli mutta ei mitään sellaista mitä ennen hampaan avausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi