Mille vartalotyypille tämä takki sopii?
Olisi hyvä värin puolesta, olen kesä. Mutta en ole varma mallista?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole varma vartalotyypistäni, sivusta olen omena mutta edestä suora ja takaa melkein x, notkoselkä
Ap
Kuulostat aika saman malliselta kuin minä, paitsi toi x takaa. Joka tapauksessa, kaikista eniten vartalonmalliani imartelee tämän mallinen takki https://a.1stdibscdn.com/1940s-navy-blue-sleek-deco-style-vintage-40s-p…
Se onkin sitten eri juttu mistä tuon mallisia löytää, eivät ole kai kamalan muodikkaita just nyt vähän tyköistuvat
Se sopii lämminveriselle, joka voi pitää takkia auki, kuvauksellisesti selän taakse kuten kuvassa oleva malli. Muuten se näyttää säkiltä tai liian suurelta takilta, kuten mallilla ensimmäisessä kuvassa. Missään ei edes sanota, mitä kokoa malli käyttää ja mitä hän on itse, kuten monen muun vaatteen kuvien yhteydessä kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo malli käy monelle, kiva siitä, ettei ole vartalon myötäinen, mahtuu tuhdimpikin vaate ja keho sisään.
Tuossahan kuva vain takista, ei siitä miltä se näyttää päällä kun täysin pukeutunut.
Kiitos. Mietin tuon tilaamista. Osaatko sanoa käykö tuon kanssa huivi ja minkä värinen voisi sopia?
Ap
Tuon kanssa sopis joku vähän murrettu väri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole varma vartalotyypistäni, sivusta olen omena mutta edestä suora ja takaa melkein x, notkoselkä
Ap
Kuulostat aika saman malliselta kuin minä, paitsi toi x takaa. Joka tapauksessa, kaikista eniten vartalonmalliani imartelee tämän mallinen takki https://a.1stdibscdn.com/1940s-navy-blue-sleek-deco-style-vintage-40s-p…
Se onkin sitten eri juttu mistä tuon mallisia löytää, eivät ole kai kamalan muodikkaita just nyt vähän tyköistuvat
Tuo takki näyttääkin kivalta.
Ap
Sopii kenelle vain mihin vain tilaisuuteen ja voi pukea minkälaisten vaatteiden kanssa hyvänsä. Perinteinen amerikkalainen pultsaritakki joka tunnetaan UK:ssa Whitnail-takkina yhden kulttielokuvan mukaan.
Järkyttävän halvan näköinen rätti. Miksi kukaan maksaisi säkkiin pukeutumisesta? Käsittämätöntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät jalat ainakin vaatii.
Jopa kuvassa oleva mallikin näyttää tynkäjalkaiselta tuo takki päällä.Voi laittaa korolliset kengät / saapikkaat.
Ja villasekoite takki, lämmin talvella.
tuskin on lämmin ja kaula-aukkokin on tosi iso. Voin kuvitella miten tuossa saa värjötellä pakkasviimassa. Tai miten se imee kaiken kosteuden itseensä märällä räntäsateella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Dark academia pakkasella -takki :)
Todella pitkä ainakin pitää olla. Lyhyemmällä näyttäisi vain hupaisalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Dark academia pakkasella -takki :)
Ei ole hajuakaan mikä joku dark akademia on.
mielestäni sopii kaikille vartalotyypistä riippumatta. jos olet lyhyt ja tiimalasi, vois joku vyö, esim. musta solmittava nahkavyö olla hyvä.
Hoikalle. Lihava näyttää tuossa säkissä entistä lihavammalta.
Aivan järkyttävä. Ei tuollainen sovi kenenkään, ei edes tuolle mallille.
Aikalailla ei sovi oikein kenellekään mutta jos on aivan pakko valita niin pitkälle ja hoikalle mallikroppaiselle. Normikroppaiset naiset näyttää tuollaisessa muumien möröltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oi, tämä on kaunis takki!
Kaikki vaatteet näyttää parhaalta kun on pitkä ja laiha.
2 metriä pitkälle pälyilyvälle partaukkelille, jolla on hassu pikkupipo.
Itse en pukisi ylleni tuollaista perunasäkkiä, mutta eikös tuo muotonsa tai lähinnä muodottomuutensa puolesta sovi minkälaiselle vartalotyypille tahansa. Mahtuu isompikin massu sisään.