Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille vartalotyypille tämä takki sopii?

Vierailija
18.12.2021 |

Olisi hyvä värin puolesta, olen kesä. Mutta en ole varma mallista?

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0992559002.html

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pukisi ylleni tuollaista perunasäkkiä, mutta eikös tuo muotonsa tai lähinnä muodottomuutensa puolesta sovi minkälaiselle vartalotyypille tahansa. Mahtuu isompikin massu sisään.

Vierailija
22/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole varma vartalotyypistäni, sivusta olen omena mutta edestä suora ja takaa melkein x, notkoselkä

Ap

Kuulostat aika saman malliselta kuin minä, paitsi toi x takaa. Joka tapauksessa, kaikista eniten vartalonmalliani imartelee tämän mallinen takki https://a.1stdibscdn.com/1940s-navy-blue-sleek-deco-style-vintage-40s-p…

Se onkin sitten eri juttu mistä tuon mallisia löytää, eivät ole kai kamalan muodikkaita just nyt vähän tyköistuvat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sopii lämminveriselle, joka voi pitää takkia auki, kuvauksellisesti selän taakse kuten kuvassa oleva malli. Muuten se näyttää säkiltä tai liian suurelta takilta, kuten mallilla ensimmäisessä kuvassa. Missään ei edes sanota, mitä kokoa malli käyttää ja mitä hän on itse, kuten monen muun vaatteen kuvien yhteydessä kerrotaan.

Vierailija
24/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo malli käy monelle, kiva siitä, ettei ole vartalon myötäinen, mahtuu tuhdimpikin vaate ja keho sisään.

Tuossahan kuva vain takista, ei siitä miltä se näyttää  päällä kun täysin pukeutunut.

Kiitos. Mietin tuon tilaamista. Osaatko sanoa käykö tuon kanssa huivi ja minkä värinen voisi sopia?

Ap

Tuon kanssa sopis joku vähän murrettu väri.

Vierailija
25/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole varma vartalotyypistäni, sivusta olen omena mutta edestä suora ja takaa melkein x, notkoselkä

Ap

Kuulostat aika saman malliselta kuin minä, paitsi toi x takaa. Joka tapauksessa, kaikista eniten vartalonmalliani imartelee tämän mallinen takki https://a.1stdibscdn.com/1940s-navy-blue-sleek-deco-style-vintage-40s-p…

Se onkin sitten eri juttu mistä tuon mallisia löytää, eivät ole kai kamalan muodikkaita just nyt vähän tyköistuvat

Tuo takki näyttääkin kivalta.

Ap

Vierailija
26/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii kenelle vain mihin vain tilaisuuteen ja voi pukea minkälaisten vaatteiden kanssa hyvänsä. Perinteinen amerikkalainen pultsaritakki joka tunnetaan UK:ssa Whitnail-takkina yhden kulttielokuvan mukaan.

Vierailija
27/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän halvan näköinen rätti. Miksi kukaan maksaisi säkkiin pukeutumisesta? Käsittämätöntä

Vierailija
28/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät jalat ainakin vaatii.

Jopa kuvassa oleva mallikin näyttää tynkäjalkaiselta tuo takki päällä.

Voi laittaa korolliset kengät / saapikkaat.

Ja villasekoite takki, lämmin talvella.

tuskin on lämmin ja kaula-aukkokin on tosi iso. Voin kuvitella miten tuossa saa värjötellä pakkasviimassa. Tai miten se imee kaiken kosteuden itseensä märällä räntäsateella.

Vierailija
29/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Dark academia pakkasella -takki :)

Vierailija
30/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pitkä ainakin pitää olla. Lyhyemmällä näyttäisi vain hupaisalta.

Vierailija
31/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Dark academia pakkasella -takki :)

Ei ole hajuakaan mikä joku dark akademia on.

Vierailija
32/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni sopii kaikille vartalotyypistä riippumatta. jos olet lyhyt ja tiimalasi, vois joku vyö, esim. musta solmittava nahkavyö olla hyvä.

Vierailija
33/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikalle. Lihava näyttää tuossa säkissä entistä lihavammalta.

Vierailija
34/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä. Ei tuollainen sovi kenenkään, ei edes tuolle mallille.

Vierailija
35/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla ei sovi oikein kenellekään mutta jos on aivan pakko valita niin pitkälle ja hoikalle mallikroppaiselle. Normikroppaiset naiset näyttää tuollaisessa muumien möröltä.

Vierailija
36/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oi, tämä on kaunis takki!

Vierailija
37/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteet näyttää parhaalta kun on pitkä ja laiha. 

Vierailija
38/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 metriä pitkälle pälyilyvälle partaukkelille, jolla on hassu pikkupipo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän