Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: Vituttaako virpojat?

Vierailija
28.03.2015 |

Nyt rehellinen vastaus.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta. Meille saa tulla vieraatkin virpomaan, koska meillä ei ole yhtään tuttua lasta lähipiirissä, joten ilolla otan kaikki virpojat vastaan. Viime vuonna oli harmillisen vähän virpojia liikkeellä.

Vierailija
22/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nyt 13- vuotias ja aion mennä virpomaan. Moni muukin kaveri menee virpomaan. (Saman ikäisiä kuin minä) Ei iällä ole mitään väliä. Eikös tärkeintä ole hauskuus? Ei ikä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan vituta! Tosin asun täällä Pohjanmaalla, missä trullitellaan vasta lankalauantaina. Musta on ihanaa, jos meillekin tulee joku noita. Kylällä on niin vähän lapsia enää. Naapuruston mummoille on tosi tärkeä asia, että lapset käyvät. 

Vierailija
24/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ostan nameilla jokaiselta yhden varvun ja se kimppu on nätti pääsiäisenä.

Itse en viitsis tehdä varpuja.

Vierailija
25/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tulla ja oven avaan lapsille. Kerran vuodessa ei ole liikaa tämmöistä touhua ja ryppyjä siitä vaan tulee, jos tämmöisestä harmistuu.

Vierailija
26/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa ovea. En ikinä muista ostaa munia.ei oo irtorahaa kun on kortti.

Vierailija
27/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meidän ruokarahabudjetti menisi ihan sekaisin, jos ostaisimme 45€ pääsiäismunia tuntemattomille lapsille. Halvat munat löytyivät menneinä vuosina pihalta rikottuina, joten emme tuon kevään jälkeen niitä enää ostaneet virpojille.

Ensi viikko syödäänkin vain puuroa ja perunavelliä.

Vierailija
28/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua "vituttaa", ettei meillä käy koskaan virpojia, vaikka omakotitalolähiössä asutaan. No, saadaanpahan itse syödä suklaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan