Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: Vituttaako virpojat?

Vierailija
28.03.2015 |

Nyt rehellinen vastaus.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minusta on kiva että pidetään yllä perinteitä. 

Vierailija
2/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku ylös vituttaa, peukku alas ei vituta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa. En aio tuhlata rahojani joidenkin random ipanoiden munien ostamiseen.

Vierailija
4/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:02"]Vituttaa. En aio tuhlata rahojani joidenkin random ipanoiden munien ostamiseen.
[/quote]

Luuseri.

Vierailija
5/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta. Pienet lapset hakekoon suklaamunansa. Meillä on niitä vadillinen odottamassa.:)

Se hiukan ihmetyttää, kun vielä 12-vuotiaat kiertää hakemassa karkkia. Minusta perinne kuuluu vähän pienemmille. Ja tehdään varmaan 100 oksaa tavoitteena hakea tyhjäksi koko lähiseutu. Rajansa kaikella. Omani saavat virpoa vain oman kadun, muutaman kaverin perheen, toisen kummitädin ja mummut. Se riittää. Ei mitään isomuotoista keräystä.

Vierailija
6/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavallisesti vituttaisi, yleensä olen valmistautunut virpojiin ja on hauskaa, kun käyvät.

Tänä vuonna olen kuitenkin tiukalla laihiksella ("pakko" mahtua yhteen mekkoon tiettyyn päivämäärään mennessä) ja en luota itseeni, ettenkö söisi ylijääneitä karkkeja. Joten en tuo asuntooni yhtäkään suklaamunaa ja joudun kuitenkin kuuntelemaan ovikellon sointia koko päivän ilman, että voin avata ovea. x(

Vierailija
7/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en avaa ikinä niille ovea.

Vierailija
8/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että ortodoksit pitävät yllä virpomisperinnettä, mutta koska itse olen luterilainen, en hyväksy sitä. Ja mitä ne noita-akan vaatteet virpomiseen kuuluvat? Lisäksi ärsyttää kakaroiden ahneus. Ei riitä muutama karkki, vaan mieluiten pitäisi kai heittää kunnon seteli. En heitä. En periaatteesta avaa palmusunnuntaina ovea. Jos joku tuttava aikoo tulla pistäytymään, sottakoon ensin.

Vierailija
9/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, mutta vain koska ne rämpyttää postiluukkua jos ei avaa. Huonokäytöksisiä ipanoita,jotka pilaa hyvienkin noitien munareissut.

Vierailija
10/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Tänne vaan niin kauan kunhan saan vitsan vastapalvelukseksi. Niitä virpojia en ymmärrä, jotka ei vitsaa anna, vaikka loruttelevat "vitsa sulle, palkka mulle". :)

Vierailija
11/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:33"]

Ei vituta. Pienet lapset hakekoon suklaamunansa. Meillä on niitä vadillinen odottamassa.:)

Se hiukan ihmetyttää, kun vielä 12-vuotiaat kiertää hakemassa karkkia. Minusta perinne kuuluu vähän pienemmille. Ja tehdään varmaan 100 oksaa tavoitteena hakea tyhjäksi koko lähiseutu. Rajansa kaikella. Omani saavat virpoa vain oman kadun, muutaman kaverin perheen, toisen kummitädin ja mummut. Se riittää. Ei mitään isomuotoista keräystä.

[/quote]

Miksi 12-vuotias ei saisi virpoa mutta 11-vuotiaan kohdalla virpominen on vielä ok? 12-vuotias on lapsi vielä.

Vierailija
12/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ihanaa, jos tulee trulleja. Tosin vasta viikon päästä!

Vierailija
13/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, virpojat on ihania ja täällä niitä on paljon :)

Vierailija
14/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

painukoot vittuun mun ovelta

Vierailija
15/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpominen ok. Ihmettelen vain tätä tapaa, että käydään ventovieraiden luona virpomassa. Omassa lapsuudessa virvottiin vain tuttavia esim. mummo ja ukki, naapurin täti tai kummi.

Vierailija
16/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa meille! Olen varannut kaapin täyteen namuja.

Vierailija
17/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua virpomista ja piste. Sitä en ymmärrä, että tätä ei hyväksytä. Se on vain mielipide, eikä loukkaa ketään niin kauan kun en pahoita virpojien mieltä esim. ajamalla vihaisesti pois tms. Jokainen tehköön ja kerjätköön miten haluaa, mutta jotenkin asia pitäisi järjestää niin, että mentäisiin vaan niiden luo, jotka vaikka nyt sitten merkkaisi ovensa sillä virpomisvarvulla, kuten joku täällä jo kivasti ehdottikin.

Lapsista usein huomaa, että ei ole kotona valmisteltu kielteisyyteen, kun tulevat soittamaan kelloa. Isommatkin ovat todella vittuuntuneen näköisiä, vaikka kuinka selität, että me ei nyt ehditä tai jotain. (Aina olen jotain selittänyt, en koskaan tiuskinut tai ikävästi sanonut). Niin, lapsiltaan ei kukaan haluaisi mitään kieltää, joten on varmaan vaikeaa kertoa, että joku ei ehkä tykkää, jolloin pitää lähteä pois.

En halua mitään kaupustelijoitakaan ovelleni. Silti toivon, että saavat tuotteensa myytyä, jos rehellisesti sen tekevät. Homma perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen naapurien kesken. Ja mulle saa tulla ihan vapaasti sanomaan, jos itse häiritsen tms. Ihme ongelma tehty tästäkin, ja joka stanan kevät samat marinat.

Vierailija
18/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta yötyön takia laitan lapun ovikellon päälle, ettei herätettäisi. Joskus kun lappua ei ole ollut, niin ovikellon soittamisen lisäksi on potkittu ovea, kun ei olla tultu nopeasti avaamaan. Se otti päähän.

Vierailija
19/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 13-v ei enää ole kehdannut. Kaiholla muistelen, kun vielä kehtasi. Virpoo ehkä mut namujen toivossa kuitenkin.
Annan myös muille virpojille.

Vierailija
20/28 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi