Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopeasti laukeaminen on rakkauden- ja kohteliaisuudenosoitus mieheltä naiselle!

Vierailija
18.12.2021 |

Laukeamalla ja luovuttamalla siemennesteensä mies haluaa viestiä naiselle, kuinka ihana, hyväntuntuinen ja vastustamaton tämä on!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin itse ottaisin nopeasti laukeavan kuin sellaisen, joka ei laukea millään tai vasta tunnin päästä kauhean jyystön kautta. Jälkimmäinen on varmasti kauheinta seksiseuraa mitä on. Paikat voi olla aika kipeinä. Ensimmäinen vaihtoehto taas jollain tavalla herkempi ja seksikkäämpi asetelmaltaan.

Miks näi, ainaki mulle voi sanua ko riittää. En tuu liki ikinä mutta saan orgasmeja monia, eikä tuleminen oo mikään juttu. Eikä se ite lopputulemine etes tunnu juuri miltää, matka o tärkiämpi ku määränpää

Ai, kumman matka?

Vierailija
22/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa, kun tuntuu että miehet aina laukeavat liian nopeasti. Haluaisin panoa vähintään 10 minuuttia, mieluiten noin 20. Ei siis tarvitse tietenkään mitenkään yhteenvetoon, mutta kuitenkin kunnolla panoa. Enemmän kuin minuutti tai pari.

Ja vaikka saisinkin jo ensin suuseksissä orgasmin, kaipaan silti panoa. Se on ihan eri lailla nautinnollista, kuin klitoriksen kiihottaminen. Voin vaikka joka päivä ihan itse masturboida ja saada orgasmin klitorista kiihottamalla. Mutta se, että penis, jonka päässä on oikea ihana mies, sitä ei voi millään muulla korvata. Tuntuu usein, että just kun tuntuu ihanalta niin homma onkin ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyte peruspalstamiehen kestävyydestä. Pidättelystä huolimatta 37 sekuntia.

xvideos (piste) com/video66594449/tinder_date_lasts_37_seconds

Peruspalstamamma on niin yrmeä että on menettänyt kykynsä orgasmiin ja syyttää siitä muita. Onneksi on jäljellä naisia, mitkä eivät ole turmelleet aivoijansa, toisinsanoen täyspäisiä, fiksuja. Sellaiset näyttäytyvät kuumina.

Vierailija
24/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa, kun tuntuu että miehet aina laukeavat liian nopeasti. Haluaisin panoa vähintään 10 minuuttia, mieluiten noin 20. Ei siis tarvitse tietenkään mitenkään yhteenvetoon, mutta kuitenkin kunnolla panoa. Enemmän kuin minuutti tai pari.

Ja vaikka saisinkin jo ensin suuseksissä orgasmin, kaipaan silti panoa. Se on ihan eri lailla nautinnollista, kuin klitoriksen kiihottaminen. Voin vaikka joka päivä ihan itse masturboida ja saada orgasmin klitorista kiihottamalla. Mutta se, että penis, jonka päässä on oikea ihana mies, sitä ei voi millään muulla korvata. Tuntuu usein, että just kun tuntuu ihanalta niin homma onkin ohi.

Eikö sinua tulisi harmittaa, että sinä laukeat liian myöhään? On typerää syyttää koko sukupuolta omista ongelmistaan. Miehistä on niin helppo tehdä syyllisiä, mutta lopulta se kertoo enemmän sinusta kuin kenestäkään muusta. Kannattaa valita siis sellainen mies joka kestää tai ei tule ollenkaan. Minä suosin helposti tyydytettäviä naisia 😉

Vierailija
25/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinua tulisi harmittaa, että sinä laukeat liian myöhään? On typerää syyttää koko sukupuolta omista ongelmistaan. Miehistä on niin helppo tehdä syyllisiä, mutta lopulta se kertoo enemmän sinusta kuin kenestäkään muusta. Kannattaa valita siis sellainen mies joka kestää tai ei tule ollenkaan. Minä suosin helposti tyydytettäviä naisia 😉

En nyt puhunut laukeamisesta, vaan panemisesta. Sanoin, että vaikka olisin jo lauennut, kaipaan silti panemista. Ei se laukeaminen ole minulle pääasia, vaan kokonaisuus. Voihan sitä ajatella, että on hieno suoritus jos molemmat laukeavat vaikka minuutissa, mutta minusta se ei ole mikään tae hyvästä seksistä.

Vierailija
26/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt puhunut laukeamisesta, vaan panemisesta. Sanoin, että vaikka olisin jo lauennut, kaipaan silti panemista. Ei se laukeaminen ole minulle pääasia, vaan kokonaisuus. Voihan sitä ajatella, että on hieno suoritus jos molemmat laukeavat vaikka minuutissa, mutta minusta se ei ole mikään tae hyvästä seksistä.

Vaimoni aina halunnut kunnon panemista, mutta hänelle on riittänyt 5min voimallisenpaa ja saanut orgasminsa. Jos mennyt 10min että minä olen saanut on hän jo turhautunut.

Nyt kysynkin, että vaikuttaako tuohon riittävästi pantu tulemiseen kalun koko. Itselläni on pitkä ja paksu, joten vaimo tulee nopeasti pannuksi, eikä paikat kestä pidempää. Uusintaa halunnut todella harvoin tai silloinkin lähinnä suostunut minun vuokseni.

Vierailija
27/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta tuntuu, no sehän ei tee asiasta mitenkään totta. Osalla miehistä kestää vaikka kuinka kauan, sinun tulee valita sellainen. Omista haluista ja niiden tyydyttämättömyydestä ei voi syyttää muita ihmisiä, se on nyt sellainen asia jonka luulisi olevan selvää vuonna 2021.

Vierailija
28/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyte peruspalstamiehen kestävyydestä. Pidättelystä huolimatta 37 sekuntia.

xvideos (piste) com/video66594449/tinder_date_lasts_37_seconds

Peruspalstamamma on niin yrmeä että on menettänyt kykynsä orgasmiin ja syyttää siitä muita. Onneksi on jäljellä naisia, mitkä eivät ole turmelleet aivoijansa, toisinsanoen täyspäisiä, fiksuja. Sellaiset näyttäytyvät kuumina.

Mitä sekoilet?  Nainen voi saada vaikka kuinka monta orkkua, eikää siihen panemisia edes tarvita! Mihet luulevat olevansa maailman napoja, joiden pano on seseksin mitta - no ei ole!

"Peruspalstamamma on niin yrmeä että on menettänyt kykynsä orgasmiin ja syyttää siitä muita." Ei sitä naisen nautintoa mitata miehen nysällä!

Vierailija
29/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevatko miehet todellakin niin, ettei nainen ole täyspäinen, jollei saa panossa (pelkässä) orgasmia?

Aikamoista, huhhuh!

Vierailija
30/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelevatko miehet todellakin niin, ettei nainen ole täyspäinen, jollei saa panossa (pelkässä) orgasmia?

Aikamoista, huhhuh!

Vain sinun maailmassasi.

Vierailija
31/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitää itse pitää omasta tyydyttymisestään huoli. Ei sitä voi ulkoistaa. Kokemusta on kun lahna odotti että hoidan ensin hänelle orgasmin ja sitten aika lailla perään omani. Ettei tarvi "jyystää" niin kauaa... (?!). 

Seuraavassa suhteessa olikin sitten ongelmia kun uusi (nykyinen) vaimo saa orgasmin yhdynnässä ja vielä kohtuu helposti. Joskus se herkkyys vieläkin hämmästyttää. Ja se että ei valita jyystämisestä, eikä siitä jos ei tule. Edellinen otti siitäkin herneen nenään. Oli ihan hirveä seksi silloin. Siksi varmaan halusinkin yleensä panna perseeseen että olisi jotain erilaista.

Vierailija
32/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitää itse pitää omasta tyydyttymisestään huoli. Ei sitä voi ulkoistaa. Kokemusta on kun lahna odotti että hoidan ensin hänelle orgasmin ja sitten aika lailla perään omani. Ettei tarvi "jyystää" niin kauaa... (?!). 

Seuraavassa suhteessa olikin sitten ongelmia kun uusi (nykyinen) vaimo saa orgasmin yhdynnässä ja vielä kohtuu helposti. Joskus se herkkyys vieläkin hämmästyttää. Ja se että ei valita jyystämisestä, eikä siitä jos ei tule. Edellinen otti siitäkin herneen nenään. Oli ihan hirveä seksi silloin. Siksi varmaan halusinkin yleensä panna perseeseen että olisi jotain erilaista.

No eiköhän se ole miehelle piece of cake, senkun panee niin saahan sen orgasmin ja mällit. Ja sek on sitten ulkoistettu? Voi herttinen, sisäistettyhän se on ja just naiseen. Tai vedä sitten kätees, se on silloin sitä "itse pitää omasta tyydyttämisestään huolehtimista".

Vierailija
33/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän se ole miehelle piece of cake, senkun panee niin saahan sen orgasmin ja mällit. Ja sek on sitten ulkoistettu? Voi herttinen, sisäistettyhän se on ja just naiseen. Tai vedä sitten kätees, se on silloin sitä "itse pitää omasta tyydyttämisestään huolehtimista".

Kokemuksesta voin sanoa, että ei ole yhtään piece of cake, jos nainen haluaa saada AINA  orgasmin panemalla ja on vielä hankalasti saava. Korostin sanaa aina, koska ei siinä mitään  jos riittää, että saa toisinaan. Mutta kun rakasti panemista ja kalua, joten halusi orgasmit myös panemalla. Vie sinä minä vikisen.  Ehkä olisi ollut  helpompaa jollekin jolla kestää pitkään. Itsellä ei ole kestänyt, kun pienehkön pillun kitka on vain ollur suuri isossa kovassa kalussa.  Tosin ekat 5min riitti onneksi.  No miehet tykkää haasteista, niin minäkin ja pidin vaimon tyytyväisenä. Mitäpä mies ei tekisi vaimonsa puolesta. Siinä oppi naisen virittämisestä yhtä ja toista.  

Vierailija
34/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ekat 5min riitti oikein ajoitettuna. Jos meni pitkäksi katosi myös orgasmit. 

Vierailija
35/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä se taitaa mennä niin, että 20-30v se on helppoa laueta, mutta toisin kuin naisilla, vanheten vaikeutuu. Riippuu toki miehen itsetunnosta ja itsekkyydestä. Mutta tarkoitin että ei mies voi olla vastuussa omasta ja vielä naisenkin orgasmista. Siinä on silloin jo jonkinasteista henkistä/fyysistä hyväksikäyttöä ilmassa.

Vierailija
36/36 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä se taitaa mennä niin, että 20-30v se on helppoa laueta, mutta toisin kuin naisilla, vanheten vaikeutuu. Riippuu toki miehen itsetunnosta ja itsekkyydestä. Mutta tarkoitin että ei mies voi olla vastuussa omasta ja vielä naisenkin orgasmista. Siinä on silloin jo jonkinasteista henkistä/fyysistä hyväksikäyttöä ilmassa.

"Toisin kuin naisilla"...kuule kun iso osa naisista ei ole ikinä saanut orgasmia, ei panemalla ei millään.Ja isos osa ei yhdynnässä ikinään. Mitä tuollainen puhe siis onkaan. Ja joku saattaa saada joskus, varsinkin jos on ne kädet  mukana tai lelu, herätkää todellisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme