Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKS MÄ EN TULE ENÄÄ KIPEÄKSI OLLENKAAN?

Vierailija
28.03.2015 |

Siis mulla saattaa usein olla pientä flunssaa eli ehkä kurkkukipeä, mutta silti en saa kunnon kuumetta vaikka muilla olisikin. Ihmettelen miksi silti olen niin usein flunsassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen siis sain kuumenkin ja olin kunnolla kipeä.

Vierailija
2/7 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoasi pommitetaan viruksilla kokoajan mutta sinulla on hyvä vastustus kyky niin kehosi päihittää ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastainen ongelma. Ennen en sairastanut juuri ollenkaan, nykyään kuume nousee joka taudissa. Paljon terveemmät elintavat nyt on kuin silloin nuorena.

Vierailija
4/7 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ennen jatkuvasti kipeänä, nykyisin en ollenkaan. Elämäntavat tai oikeastaan mikään elämässä ei ole muuttunut, eli en tiedä miksi näin.

Vierailija
5/7 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sun otsikkosi on väärin, koska olethan sä kipeä, kun sulla on kurkkukipua ja flunssaa ja flunssaa vielä usein, huono vastustuskyky. Ei kuume ole mittari sille, että vasta silloin on "oikeasti" kipeä. Minä ja mun teini ei olla oikeasti koskaan kipeänä, ei todellakaan muistu mieleen milloin viimeksi olisi ollut nuhaa, yskää yms. Varmaan jotain 2-3 vuotta sitten ja elämäntavat eivät ole edes mitenkään terveelliset meillä, tai siis hyvä ruokavalio ja liikunta on nollassa. Minä en tosin juo tai polta, mutta tuo 18v. kylläkin. Jostain syystä ei vaan taudit tartu, hyvä näin, en valita.

Vierailija
6/7 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa ääneen. Itse olen kärsinyt huonosta vastustuskyvystä koko elämän ja ollut aina sairaana. Se sitten yhtäkkiä pari vuotta takaperin loppui eikä sen jälkeen ole ollut edes tuollaista vähäistä kurkkukipua tai nuhaa.

Kunnes sitten pohdiskelin kuukausi sitten tilannetta työkaverin kanssa ja alle viikko niin olin influenssassa, jonka jälkitauteja tässä edelleen podetaan (tällä hetkellä keuhkoputken- ja poskiontelotulehdus, lääkäri oli vähän huolestunut että onko sydämessä jotain kun olin parempana päivänä käynyt tyhmänä urheilua kokeilemassa ja sydän kuulosti nyt omituiselta - seuraavaksi aletaan siis sitä tutkimaan).

Joten älä ihmettele vaan nauti :)

Vierailija
7/7 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla todetaan syöpä 4 vuoden sisällä. - Selvänäkijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä