Mies ei suostunut näyttämään tekstiviestiä, mitä teen?
Epäilen, että miehellä on jokinlainen salasuhde. Hän näytti puhelimestaan yhden kaverimme viestiä, samalla huomasin yhden epäilyttävän nimisen viestittelykumppanin. Pyysin miestä näyttämään sen, mutta kieltäytyi. Nyt mies lähti kotoa omille teilleen, soitin perään ja hän haukkui mua vainoharhaiseksi. Mielestäni hän olisi hyvin voinut näyttää viestin, jos kerta oli ihan viaton.
Kommentit (30)
21 jatkaa. Vaikka minulla on myös naispuolisia kavereita/ystäviä/tuttuja niin ei ole kyselly mitään. En kyllä lähtisikään vaihtamaan toiseen.
Kannattais varmaan erota, jos teidän suhde on tuommoisilla kantimilla. Oli kyseessä liiallinen mustasukkaisuus tai pettäminen, niin jatko ei ainakaan näytä hyvältä.
Hohhoijaa. Itelläkin on niin pervoa juttua hyvän naispuolisen ystäväni kanssa etten niitä voisi / kehtaisi tyttöystävälle näyttää, kun ei ymmärtäisi että niin ollaan aina puhuttu ja loukkaantuisi vain :/
Muutenkin hieman paranemaan päin mustasukkaisuus ongelmasta, vaikkei ikinä ole ollut moiseen aihetta.
Ite tehnyt selväksi etten hyväksyisi pettämistä ja en katso playereitä hyvällä.
T. M23
Olet mielenvikainen. Tuollainen heikon itsetunnon aiheuttama sairaanloinen mustasukkaisuus on vaarallista. Varmasti tapat vielä vauvasi tai jotain muuta tyhmää. Ota yhteys kotikuntasi psykiatriin ja selitä ongelmasi sille.
Sanoisin että vähintäin 80% niistä tapauksista kun joku on mustis ja epäilee pettämisen tapahtuneen niin ei epäile turhaan. Harvoin , etenkään nainen, on mustasukkainen syyttä, miehissä tämä hiukan tavallisempaa. (asiasta tehty paljon tutkimuksia). Naisen vaisto kyllä yleensä kertoo jos aihetta epäilyyn on, tosin on paljon naisia joiden vaisto kertoo mutta he hiljentävät sen äänen. Tietävät että heitä petetään mutta sulkevat siltä silmänsä ja korvansa.
Usein käy myös niin, että mies luulee , jopa vuosikausia, ettei nainen tiedä pettämisestä vaikka nainen on siitä täysin tietoinen.
Miesten ehkä yleisin väite on että nainen on vainoharhainen, tällä he yrittävät saada naista epäilemään itse itseään..."taidan kuvitella vaan" tyyliin. Hyvin, hyvin harvoin nainen epäilee turhaan, tämä on karu totuus.
Ja joku pettäjä kävi heti alapeukuttamassa todenpuhujan (28) kirjoitusta. Tuliko pupu pöksyyn?
Näin itse miehen puhelimessa sähköposteja ashley madison pettämissivustolta. Mies ei suostunut näyttämään viestejä, lähti ovet paukkuen ja viestejä sateli samaan aikaan minulle että ei minun tarvitse turhaan tuollaisia miettiä että eivät ole tärkeitä. Tuli takaisin kotiin ja viestit olivat poistettu. Ex mies siis kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:30"]
Sanoisin että vähintäin 80% niistä tapauksista kun joku on mustis ja epäilee pettämisen tapahtuneen niin ei epäile turhaan.
[/quote]
Vituttaa tämmöiset tietäjät. Et sitten vissiin kuitenkaan tiedä, miten yleistä sairaalloinen mustasukkaisuus kaiken kaikkiaan on. Ja ei, en ole koskaan pettänyt miestäni, mutta siitä huolimatta olen jatkuvasti epäiltynä ja syytettynä. Eroa harkitsen.
No, mulla oli miehen muuttuneen käytöksen vuoksi epäilys, ja kun kysyin viesteistä, hän suuttui ja sanoi olevansa oikeutettu yksityiselämään, ja ettei hänellä ole mitään suhdetta. Olis sitten kuitenkin.