Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten minusta tulis kelvollinen?

Vierailija
28.03.2015 |

Mä olen liian omituinen, hiljainen, ruma, lihava, tyhmä ja haiseva.

Omituisuuden ja hiljaisuuden oon omasta mielestäni jo saanu korjattua ja osaan jutella ihmisille vaikken sen kummemmin kaveeraakaan. Muiden mielestä tääkin on silti ongelma.

Rumuudelle ja tyhmyydelle ja haisevuudelle en oikein voi mitään vai voinko? Tää viimeinen ei siis johdu mistään hygienia-ongelmista ja itseasiassa tapaamani ihmiset eivät yleensä moista ongelmaa huomaa minussa olevankaan vaan ovat ihan öönä kun kysyn löyhkäänkö.

Rumuus taas - no, oon sen näköinen kuin oon, en hirveästi laittaudu mutta koitan pitää naaman, hiukset ja vaatteet siistinä, hiukset on ihan hyväkuntoiset. Tyhmyys - mitä sille voi tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia kannattaa ihan ekana korjata pikkuhiljaa, nimittäin itsetunto.

Onhan se kieltämättä omituista kysellä että löyhkääkö, alkaa vaikuttaa mielenterveysongelmaiselta jos käyttäytyy liian kummallisesti. Kuten opetan lapsilleni eri tilanteissa käyttäytymistä niin siihen on yksi keino, tee ja käyttäydy kuten muut paikalla olevat, miksi olla erilainen vaan huomiota herättääkseen? Tai ei halua huomiota ja silti saa ihmiset tuijottamaan kummallisuuksillaan.

Taidat olla aika nuori, tai elämässä muuten kokematon, aika korjaa jonkin verran tuotakin asiaa.

Rumuus ja kauneus on katsojan silmissä, ja omissasi, meitä on niin monennäköisiä ja kaikki ei ole supermalleja eivätkä voi koskaan tulla sellaiseksi, joten turha sellaiseen energiaa tuhlata.

Tyhmyydelle voit tehdä paljonkin,  lue, opiskele, elä, katsele erilaisia leffoja, liiku ihmisten keskellä ja tarkkaile, älä kulje pää painuksissa mutta älä silti tuijottele muita liikaa..

Kelvollinen olet varmaankin jo mutta jos et itse ole itseesi tyytyväinen niin olet itse se joka voi asialle jotain tehdä.

Vierailija
2/6 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:37"]

Oletko minä?

[/quote]

Ehkä. Kiva jos joku samaistuu.

Kyllä mä itselleni kelpaan mutten muille. Enkä mä sitä hajuasiaa joka välissä ja joka ihmiseltä tenttaa, muutamilta kavereilta vaan oon kysyny kun siitä jatkuvasti on mua kiusattu.

Vierailija
4/6 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/6 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:35"]

Yksi asia kannattaa ihan ekana korjata pikkuhiljaa, nimittäin itsetunto.

Taidat olla aika nuori, tai elämässä muuten kokematon, aika korjaa jonkin verran tuotakin asiaa.

Rumuus ja kauneus on katsojan silmissä, ja omissasi, meitä on niin monennäköisiä ja kaikki ei ole supermalleja eivätkä voi koskaan tulla sellaiseksi, joten turha sellaiseen energiaa tuhlata.

Tyhmyydelle voit tehdä paljonkin,  lue, opiskele, elä, katsele erilaisia leffoja, liiku ihmisten keskellä ja tarkkaile, älä kulje pää painuksissa mutta älä silti tuijottele muita liikaa..

Kelvollinen olet varmaankin jo mutta jos et itse ole itseesi tyytyväinen niin olet itse se joka voi asialle jotain tehdä.

[/quote]

Ehkä sun kannattaa vielä treenata tuota rivivälien lukemista, ainakin yksi seikka on jääny huomaamatta ; )

Osaiskohan sitä jotenkin päästä sellaiseen tilaan että pitäisi tavoitteena olla kaikkea mitä ei pitäisi olla? Nuo tyhmyydet ja rumuudet mä olen oikeastaan jo hyväksynyt. Ei mun tarvitte olla älykäs tai kaunis, paljon rennompaa on näin tyhmänä ja rumana elellä.

Nää haisevuudet ja yleiset kelvottomuudet sen sijaan vielä on vähän työn alla saada tavoitteekseen. Toivon että voisin päteä jollain niin että voisin ajatella että mulla on varaa olla kelvoton ja haiseva ja vastenmielinen; "ei se mitään jos oon sun mielestä vastenmielinen luuseri, mulla on siihen varaa :-) "

Vierailija
6/6 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisuus ja hiljasuus on jopa hyviä juttuja, mutta noihin muihin: ala syömään kunnolla ja liiku, sivistä itteäs ja peseydy. Kauneus tulee siitä sitten kun voit hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme