Montako rokotetta olet valmis ottamaan?
Kommentit (21)
En osaa vielä sanoa. Tilanteen mukaan mennään. Nyt on kolme jos korona rokotteista puhutaan. Yhteensä taitaa rokotuksia olla reilusti yli 10.
Luotan tässäkin asiantuntijoihin. Ei minulla ole mitään mahdollisuuksia arvoida montako rokotetta on järkevä ottaa. Eikä paljon kiinnostakaan miettiä. Minulla nääs on elämä.
Siinä kolmosessa täytyy olla jotain kun se tehoaa niin hyvin omikroniin, kun ykkönen ja kakkonen on ei niin mitään tehoa. Vai uskotteko, että on vain annosten kertaantumisesta kiinni?
Niin monta kuin tarvitaan. Influenssarokotteita joka vuosi v. 1997 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Luotan tässäkin asiantuntijoihin. Ei minulla ole mitään mahdollisuuksia arvoida montako rokotetta on järkevä ottaa. Eikä paljon kiinnostakaan miettiä. Minulla nääs on elämä.
Elämä, josta et näytä välittävän. Vai meneekö ne "tärkeämmät" asiat vaan sen ohi?
Vierailija kirjoitti:
En osaa vielä sanoa. Tilanteen mukaan mennään. Nyt on kolme jos korona rokotteista puhutaan. Yhteensä taitaa rokotuksia olla reilusti yli 10.
Nyt puhutaan yhteensä ja mielellään vielä tässä elämässä.
Riippuu tilanteesta. Otin viime viikolla kolmannen rokotteen, vaikka olen perusterve nelikymppinen ja sain kahdesta ensimmäisestä piikistä useamman päivän kuumetta ja muita oireita. Kolmannesta tuli samanlaiset oireet. Neljännen kanssa odotan ehkä pidempään, mutta mahdoton sanoa mitään varmaa kun en tiedä millaisia koronamuunnoksia tulevaisuus tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pysynyt kaikkien rokotusten määrästä selvillä. Veikkaisin jotain välillä 20-30 joista koronarokotuksia siis 3.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Otin viime viikolla kolmannen rokotteen, vaikka olen perusterve nelikymppinen ja sain kahdesta ensimmäisestä piikistä useamman päivän kuumetta ja muita oireita. Kolmannesta tuli samanlaiset oireet. Neljännen kanssa odotan ehkä pidempään, mutta mahdoton sanoa mitään varmaa kun en tiedä millaisia koronamuunnoksia tulevaisuus tuo tullessaan.
Odotat "ehkä pidempään"? Oletko yhtään seurannut rokotusvälien lyhentymistä ja tietoja vasta-aineiden pysyvyydestä virusta estävällä tasolla?
Veikkaan 3kk max.
Riippuu ihan siitä, miten kauan pandemia kestää. Esimerkiksi 2 rokotetta vuodessa on ihan siedettävä tahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin huonosti muotoiltu kysymys sitten. Kaikki mukaan luettuna, menneet ja tulevat, tulee melko varmasti kaikilla täyteen tuo 10+.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pysynyt kaikkien rokotusten määrästä selvillä. Veikkaisin jotain välillä 20-30 joista koronarokotuksia siis 3.
Kuulostaa paljolta. Siinä on varmaan influenssapiikit mukana sitten. Hyvät joulut!
Vierailija kirjoitti:
Niin monta kuin tarvitaan. Influenssarokotteita joka vuosi v. 1997 alkaen.
Siis vau! Kai olet saanut tuosta jonkun tunnustuksen, esim mitalin?
0