Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän vaihe mulla menossa. Näen unessa 4 päivän välein uusinnat kaikista vahvatunnelmaisimmista nuoruuden intohimosuhteista

Vierailija
17.12.2021 |

Nyt voitin unessa voittanut kilpailussa palkinnon, siinä sai kokea, miltä tuntuu, kun mies on mies ja voit turvallisesti antautua olemaan "nainen"

Kokemus alkoi hitaalla tanssin pitkän ja vahvan ja varmaotteisen miehen kanssa. Oi hitto miten unessa voi olla tommonen fyysisesti realistinen tunnelma...se oli ex ihastukseni. Hänkin alkoi tuntea jotain ja tunnelma tiheytyä myös hänen hyvin istuvissa housuissaan.

Sitten sanoin, että " tää on ehkä vähän miesmäinen tää mun anorakki". Tanssi katkesi yhtäkkiä. Sitten loppuilta meni jonkin aikaa väkinäisesti.

Hyvältä tuntunut partnerini sanoi lopuksi " muistatko, mitä sanoit sillon illalla? Tunteeni loppui siihen, eikä enää tullut takaisin"

Ja taas olin pilannut jopa oman unikokemukseni

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Ehkäpä kaikissa noissa on jokin sinua järisyttänyt kaava joka huutaa ratkaisuaan. Tai toive päästä sellaista kokemaan vielä!

Vierailija
2/9 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteesit epäonnistuvat, koska pilaat ne negatiivisilla kommenteillasi. Unesi huutaa sinulle, että sinun on lopetettava analysointi ja heittäydyttävä estottomasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt paljon kananmunia viime aikoina? Niissä ja monissa muissa ruoka-aineissa on paljon tryptofaania. Kyseinen aminohappo aiheuttaa meissä naisissa voimakkaita romanttisia unia (ja ne ovat ihania, itsekin kokenut vastaavia)! Myös banaaneissa on muistaakseni paljon tryptofaania ja kirskoissa sekä kaurassa myös.

Vierailija
4/9 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko syönyt paljon kananmunia viime aikoina? Niissä ja monissa muissa ruoka-aineissa on paljon tryptofaania. Kyseinen aminohappo aiheuttaa meissä naisissa voimakkaita romanttisia unia (ja ne ovat ihania, itsekin kokenut vastaavia)! Myös banaaneissa on muistaakseni paljon tryptofaania ja kirskoissa sekä kaurassa myös.

Hassua, olen juuri syönyt päivittäin useampia munia, ja eilen söin kirsikoita ja näin unen, jossa oli 2 entistä rakastani. Harmitti vaan, kun olivat samaan aikaan ja yritin estellä etteivät näe toisiaan.

Vierailija
5/9 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintoisia vastauksia - banaania, kanannunia ja liikaa analyysiä. Tuo liika analyysi taitaa osua oikeaan.....Harmittaa vieläkin tuo unessa mokaaminen.

Ap

Vierailija
6/9 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuro, se se varmaan on. Tullut syötyä paljon viime aikoina.

Vierailija
7/9 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet vaihe arvelisin.

Vierailija
8/9 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppui kananmunien syönti. Rakkaus on prkeleestä. Ei ap

Vierailija
9/9 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään mutta minä näen jo Uusintana unia , kyllä viime yönä näin unen , täsmälleen saman unen kuin 2019 , en kerro millaisen mutta , on tämä merkillistä että Uusintana rupeaa uniaan näkemään kuin TV ohjelmat.No Ei tässä muuta Hyvää yötä 🌛🌌🌟✨