Naiset!Gallup:Seksiä varatun kanssa..
Naiset!Kuinka moni harrastaisi seksiä varatun miehen kanssa?
Ja mitä jos kävisi niin että rakastuisitte mieheen?
Kiitos vastauksista!
Kommentit (6)
Ei kannata toistaa eikä tutustua liikaa, kun siinä jää yleensä nuolemaan näppejään.
Vaikka sillä varatulla suhde loppuiskin, niin ei se sitä tarkoita, että mitään tämän " panon" kanssa alkaisi tapahtua. Monella miehellä voi olla morkkis syrjähypystä, ja se estää viimeistään minkään kivemman syntymistä.
Been there.
jäin todellakin nuolemaan, kun hyppäsin varatun kanssa sänkyyn..
' ihastuin' korvieani myöten ja särjin syvämeni..
koska en häntä saanut !!!
itku pitkästä ilosta..
Ihastuin siihen, että kerrankin löysin miehen, jonka kanssa voi jutella kaikesta, joka oli kohtelias ja komea, joka antoi hellyyttä ilman että aina halusi seksiä, joka ihaili minua, ihan nämä klassiset. Sängyssä hän oli hyvä, vaikkakin pienikaluinen.
En koskaan halunnut, että hän eroaisi Minun takiani, varmaan koska syvällä sisimmässäni tiesin, ettei hän kuitenkaan eroaisi. Ehkä siksi se ei tuntunut omassatunnossani niin väärältä?
Miehestä meni maku vasta siinä vaiheessa, kun selvisi hänen valehdelleen minulle vuosia. Miehellä ei ollutkaan vain yksi lapsi ja kuollut avioliitto, vaan seurustelumme aikana hän oli pannut alulle toisen lapsen ja viimeisen kerran kun näimme, kotona oli vain 5-viikkoinen tyttölapsi :( Jos olisin tämän tiennyt, en olisi miehen kanssa ollut.
Silloin vasta tajusin, mikä pelkkä arvoton ja mitätön panopuu olin hänelle ollut, en ollenkaan sellainen sielujen sympatia soulmate kuin olin luullut.
Mutta elämä on tällaista, pitää oppia omista virheistään.
Been there, done that, never again.
Tiedän jopa senkin, mitä minussa oli, ja vaimossa ei. Suuseksi. Rakastan ottaa suihin, ja tämä mies oli naimisissa naisen kanssa, joka ei suostunut suuseksiin ikinä.
Näistä jutuista voi oppia.
Nainen, jos miehesi todella rakastaa suuseksiä, kannattaa opetella itsekin siitä nauttimaan. Koska jos se todella on SE juttu, jota mies kaipaa, niin hän ei voi vastustaa, kun tapaa hyvän suihinottajan.
Ja mies taas, jos kohtelet naista kauniisti, kohteliaasti, kunnioituksella (oikealla, feikin erottaa kyllä), kuuntelet häntä ja paijaat, haluamatta aina sillä osoittaa haluavasi nyt seksiä, näillä ohjeilla nainen rakastuu sinuun ja pysyy omanasi. Tosi helppoa, miten niin harva mies sitä tajuaa?!!
6.
Olin varatun miehen kanssa 3,5 vuotta, koska me rakastuimme. Seksi oli ihanaa, ja hän oli fantastinen sekä sängyssä että sen ulkopuolella. matkustelimme paljon yhdessä jotta saimme olla kahden. Kaikin tavoin unelmieni mies!
En ajatellut koskaan hänen eroavan minun takiani ja kun en enää kestänyt sydämeni kanssa (ja mustasukkaisuuden johon minulla ei ollut oikeutta, koska leikkiin ryhdyin), laitoin suhteemme poikki pari kuukautta sitten. Nyt hän on eroamassa. Minä olen kuitenkin pessyt sopasta käteni eikä mitään lupauksia/puheita tulevaisuudesta ole. Nähtäväksi jää tuleeko mitään enää tapahtumaan välillämme. Toivon hänelle kuitenkin vain pelkkää hyvää ja että hän tulisi onnelliseksi, koska rakastan häntä kuitenkin edelleen.
Ja vihonviimeisenä rakastuisin tuollaiseen petturiin , en ole masokisti.