Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta reikää paikataan julkisella kerralla?

Vierailija
28.03.2015 |

Siis aikuiselta, jos reikiä on monta? Kauan yhden hampaan/reiän paikkaamisessa menee? En tiedä kun koskaan ennen ei ole ollut reikiä ja vasta nyt aikuisiällä tullut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla paikattiin 2 pientä reikää ja aikaa oli varattu 45 minuuttia

Vierailija
2/11 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok eli joudun käymään aika monta kertaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi reikä kerrallaan, ja seuraavan paikkaukseen saa ajan puolen vuoden päähän.

Kaikki ensimmäisellä kerralla löytyneet kun saa paikattua, niin on iso kasa uusia jo löytynyt... Vuosikausien jatkumo...

Vierailija
4/11 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä max 2 kerralla, jos helppoja. Aika 20 min.

Vierailija
5/11 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika taitaa olla 20min jos ei erikseen varata pidempää aikaa. Siinä paikataan 1 isompi tai 2 pienempää reikää. 

Näin ainakin oman kokemuksen mukaan.

t. monireikäinen :)

Vierailija
6/11 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain väliaikaisen paikan, ja pysyvän paikan kehoittivat hankkimaan yksityiseltä. Aikaa tuohon meni 15-20 min., ja aikaa tuosta on 2,5 vuotta. Edelleen se sama väliaikainen paikka suussa...

Vierailija
7/11 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn tässä samassa aloituksessa, kun melkein liittyy: Oon varannut ajan irronneen paikan korjaamiseen. Katsookohan ne samalla, onko mulla suussa joku isompi katastrofi? Tai siis kertovatko jos on? Kun en minä ollut aikaa varatessa ihan varma, mitä kaikkea siellä suussa on meneillään.

Vierailija
8/11 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:15"]

Kysyn tässä samassa aloituksessa, kun melkein liittyy: Oon varannut ajan irronneen paikan korjaamiseen. Katsookohan ne samalla, onko mulla suussa joku isompi katastrofi? Tai siis kertovatko jos on? Kun en minä ollut aikaa varatessa ihan varma, mitä kaikkea siellä suussa on meneillään.

[/quote]

Ei taatusti katso, yksi asia kerrallaan.

Vierailija
9/11 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:15"]

[/quote]

[/quote] Kiitos vastauksesta, ja voi hirtto kun en tajunnut sanoa aikaa varatessa että pelkään yleistä hammaskatastrofia, vaan koitin itse keksiä, että varmaan se irronnut paikka on syyllinen kaikkeen. Viisaudenhammaskin alkoi vihoitella :(

Vierailija
10/11 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:15"]

[/quote]

[/quote]Hammaslääkäri voi kyllä sanoa, että kannattaa varata aika hammastarkastukseen jos näkee jo päälle päin että jotain vikaa hampaissa on.

Vierailija
11/11 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:57"]

Yksi reikä kerrallaan, ja seuraavan paikkaukseen saa ajan puolen vuoden päähän.

Kaikki ensimmäisellä kerralla löytyneet kun saa paikattua, niin on iso kasa uusia jo löytynyt... Vuosikausien jatkumo...

[/quote]

Just näin. Mulla sama kohtalo. :(  Mut onneks edes pääsee hoitoon. Ja hammaslääkärini on nuori, työstään innostunut nainen, joka selvästi tykkää ammatistaan. Kaupungilla siis on työssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi