Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten sotkuisesta asumisesta ei saa keskustella?

Asuntotarkastaja
17.12.2021 |

Hyi helvetti, missä läävissä ihmiset asuu hyi saatana PERJANTAI NYT SIIS OHJELMA

Yle1 nyt.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi?

Vierailija
2/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kauhea ihminen.

Empaattisen ihmisen reaktio ei ole "hyi helvetti" vaan myötätunto ja suru siitä, että tämä nuori ei ole kehdannut hakea apua vaikka on voinut todella huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n sotkuisesta kielenkäytöstä ei saa keskustella?

Vierailija
4/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sotkuinen keittiö aina.

Vierailija
5/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa risoa nykyihmisiä. 

Elämä on helpompaa kuin ikinä koko lajin historiassa ja silti tällainen vain yleistyy. 

Vierailija
6/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran kylässä entisen luokkakaverini luona. Hänen asunnossaan oli niin likainen lattia, että jouduin pitämään kengät jalassa. Likaisissa lakanoissa oli hiekkaa ja asunto oli täynnä pahvimukeja, joissa oli homeessa olevaa kahvia. Hellaa peitti kymmenen sentin kuivunut kaurapuurovuori.

Voimme yhdessä yrittää arvata kyseisen miehen sukupuolen. :D

Vierailija
7/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on helpompaa kuin ikinä koko lajin historiassa ja silti tällainen vain yleistyy. 

Ainahan naiset ovat olleet sikoja. Aiemmin sitä oli vaan helpompi piilotella, kun ei ollut somea.

No ei kai. Naisethan aina siivoaa perinteisesti. 

Miehet ohittavat perinteisesti naiset siisteydessä kyllä vanhoina sitten. Tai ainakin minulla on tällainen käsitys. Vanhemmat miehet +50 eteenpäin könyää lattialla leivänmurujen perässä tuhisten jos on kylässä ja tippuu vahingossa lattialle jotain :D

Tai sitten tunnen vain omituisia vanhoja miehiä LOL

Vierailija
8/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on varmaan just se. Helppous. 

Passiivisuus passivoi. Laiskottelemalla tulee laiskemmaksi. Ihminen vaatii tietyn määrään aktiivisuutta pysyäkseen vedossa. Tietysti tässäkin liika on liikaa ja kyllä minä uskon, että ylirasituksesta johtuva uupumuskin on totta. Mutta ennen on siis pitänyt tehdä jotain että saa ruokakassin hommattua kämppäänsä. 

Vierailija
9/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasit itse kysymykseesi. Juuri se. Mitä helpommaksi ihmisen elämä tehdään, sen turhanpäiväisemmistä asioista hän valittaa. Ihan normijuttu.

Vierailija
11/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elämä ole helpompaa. Moni aiempi ongelma on toki poistunut, mutta tilalle on tullut ongelmia jotka ovat monen ihmisen ominaisuuksia ajatellen huomattavasti aiempaa vaikeampia. Yhteiskunta on muuttunut hyvin byrokraattiseksi ja eläminen säädellyksi. Moni tipahtaa kyydistä. 

Vierailija
12/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuntenut enemmän sotkuisia miehiä kuin naisia, itse olen ollut se ainoa sotkuinen nainen. En näe mitään ongelmaa puhua kummankaan sukupuolen sotkuisuudesta.

Vierailija
13/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun ex-vaimon huushollissa kävin lasten tapaamisen merkeissä, niin oli niin sotkuista että miestäkin rupeaa itkettämään. Sama ongelmahan se oli silloin aikanaankin, sohva ja some kiinnosti eniten.

Vierailija
14/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkus keskustelet. Mullakin on sotkuinen kämppä, mutta ei kenenkään ole pakko tänne minun kotiini punkea. Löhöile sinä omassa rauhassasi siellä  puts plank asunnossasi niin kaikki on tyytyväisiä.

Vierailija
15/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun omistusasunnossa. ilman ilmoitusta ei tulla ja jos joku käy minulla on mikrokamera ja kyseinen henkilö toivoo ettei olisi syntynyt.

Vierailija
16/16 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole naisen oma syy ettei ole voinut siivota.

Sama juttu lihomisen kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi