Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain mielenrauhan takaisin

Vierailija
28.03.2015 |

Vuosikaudet olin ahdistunut. Kävin terapiassa ja jouduin napsimaan pillereitä, että pystyin nukkumaan. Nyt on mennyt viikkoja, kun en ole edes ajatellut asiaa ja pahimmillaan se oli joka päivä mielessä. Se loppui kuin seinään sen jälkeen, kun avauduin suoraan sille henkilölle niistä asioista, jotka mieltä ovat painaneet. Minulla oli lukuisia oireiluja, jotka vaikuttivat elämääni ja ne loppuivat vihdoin. Nyt olen vielä saanut painoakin tervewllisempään suuntaan sekä elämänhallintaani ja iloa takaisin. Henkilö ei ymmärtänyt, mitä sanoin ja osan ymmärsi väärin. En tiedä, onko ajatellut asiaa sen jälkeen ja ymmärtänyt, mitä tarkoitin. Tai edes miettinyt asiaa sen enempää. Varmaan on, sillä se aiheutti muutosta myös hänen elämäänsä, kun asiat eivät menneet, kuten hän halusi. En tiedä, mitä vaikutuksia sillä oli hänen elämäänsä. Tavallaan olen pahoillani, että avauduin mutta oikein mikään ei ollut auttanut. Jos yli puoli vuosikymmentä sama asia vaivaa kaikesta huolimatta. Olin erittäin huonossa kunnossa. Nyt ensi kertaa moneen vuoteen pääni on selkeä, eikä se vaikuta jokapäiväiseen elämääni. Kaikesta huolimatta en toivo pahaa, vaikka se siltä olisi saattanut vaikuttaa. Todennäköisesti hän ei ole täällä, ehkä ei välttämättämättä tunnista edes tästä viestistä tilannetta. Mutta jos kuvittelit edes pienen hetken, että voisin olla se toinen osapuoli ihmeellisessä sotkussa, niin haluan vain sanoa: elä hyvä elämä ja ole onnellinen. Nuo sanat luettuasi saattaisit epäillä, että kyseessä et ole sinä. Silloin se voit olla juuri sinä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kärsinyt pahasta ahdistuksesta, mutta rukoileminen auttoi. Ei ole niin pahaa oloa olemassakaan ettei Jeesus pystyisi auttamaan.

Vierailija
2/3 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja kakkonen: molemmat hyviä keinoja, jotka toimii. ☺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 07:10"]

Itsekin olen kärsinyt pahasta ahdistuksesta, mutta rukoileminen auttoi. Ei ole niin pahaa oloa olemassakaan ettei Jeesus pystyisi auttamaan.

[/quote]

Kaikki uskonnot ovat ihmisen keksimiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän