Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos sua yrittäisi mies (tai nainen) joka...

Vierailija
28.03.2015 |

on kyllä ulkonäöltään ja persoonaltaan kovasti mieleesi, mutta kaukana menneisyydessä pannut/sekoillut parinkin todella hyvän ystäväsi kanssa ja aiheuttanut tuolloin kaikenlaista harmia muiden suhteisiin omiensa lisäksi? 

Oletetaan että et ole sitoutunut muualle, joten ei tartte vastata "olen varattu".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Ehkä seksi vie ja taksi tuo jos siideri liikuttaa...

Vierailija
2/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa myös oletko itse m vai n.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi kuinka paljon olisi kasvanut tuosta ajasta ja kuinka kovasti olisin ihastunut ja kemiat pelaisivat.

Tuskin päätyisin edes yrittämään kyseisen henkilön kanssa, mutta jos jossain ihmeen välissä sielut vain kohtaisivat niin pitäisi tilannetta vähän punnita...

Vierailija
4/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksattaisin illallisen, menisin sänkyyn, sanoisin että soitellaan mutten koskaan soittaisi tai vastaisi, jos hän soittaa.

Vierailija
5/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulisi mitään
M

Vierailija
6/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 00:54"]

Riippuisi kuinka paljon olisi kasvanut tuosta ajasta ja kuinka kovasti olisin ihastunut ja kemiat pelaisivat.

Tuskin päätyisin edes yrittämään kyseisen henkilön kanssa, mutta jos jossain ihmeen välissä sielut vain kohtaisivat niin pitäisi tilannetta vähän punnita...

[/quote]

Olen nainen. Olen itse ollut villi nuorena ja useampi yhden illan juttu takana. Mitään en kadu, koska mulla on ollut aivan överi hauskaa, mutta vähän harmittaa miten ihmiset voivat tuomita vanhoista jutuista. Enkä tosiaan ole loukannut ikinä ketään, en ole ikinä antanut ymmärtää enempää kuin tarkoitan enkä ole ikinä pettänyt ketään. Mutta siksi kai voisin antaa keskivertoa enemmän ymmärrystä kyseiseen tilanteeseen.

Vierailija
7/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko pienet olisi lähtökohdat suhteen onnistumiseen. Mies

Vierailija
8/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:03"]

[/quote]Panisitko silti?

Vierailija
9/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:03"]

[/quote]Panisitko silti?
[/quote]
Tuskin