Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei parit! horoskooppinne

Vierailija
27.03.2015 |

kertokaa siis horoskooppinne ja mistä tykkäätte. toteuttaako toinen toiveet mikä jää paitsi ja vastaako seksinne horoskoopissa kerrottua?

kertokaa myös entisen kumppaniin horoskoopit ja mätsäskö paremmin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä melkein aina toiminut. Nykyinen miesystävä leijona, itse rapu,mutta venus leijonassa minulla, niin intohimoista on ja aika estotonta, enpä tässä nyt enempää viitsi kertoa. Ex- mies oli jousimies ja ei ehkä niin intohimoista kuin tämän leijona-miehen kanssa, mutta hyvin mutkatonta ja helppoa sekstaillakin hänen kanssa, aina löytyi huumoria hassuissa tilanteissa

Vierailija
2/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on jousimies, niin on ainut  horoskooppimerkki, joka skorpioni-naisen voi hallita, on jousimies edes toisinaan. Näköjään, muut kumppanit kun olleet ihan jotain muuta, jolloin mun on ollut aina tehtävä aloitteet, tämä jouskarihan tulee välillä kyselemättä päälle ja siitä tykkään maailmassa eniten.

Skorppari 34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 00:29"]

Jos mies on jousimies, niin on ainut  horoskooppimerkki, joka skorpioni-naisen voi hallita, on jousimies edes toisinaan. Näköjään, muut kumppanit kun olleet ihan jotain muuta, jolloin mun on ollut aina tehtävä aloitteet, tämä jouskarihan tulee välillä kyselemättä päälle ja siitä tykkään maailmassa eniten.

Skorppari 34

[/quote]

Skorppari voikin olla joskus aika "vaativa" seksiasioissa, mutta kyllä jousimies kaikki hoitelee ja sovittelee

Vierailija
4/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit on tarkoitettu idiooteille ja vajaaälyisille.

Vierailija
5/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:03"]

Horoskoopit on tarkoitettu idiooteille ja vajaaälyisille.

[/quote]

Kuten sinulle

Vierailija
6/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä miksi teitä naisia ei pidäkkään ottaa vakavasti...

Vierailija
7/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:54"]

Siihen on syynsä miksi teitä naisia ei pidäkkään ottaa vakavasti...

[/quote]

Kaikki naiset pitää ottaa vakavasti!

Vierailija
8/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt näihin juurikaan usko, mutta mä olen härkä ja mies skorppari. Mies on suoraviivainen ja kursailematon ja minä olen se aistikkaampi ja haluan seksiin sitä henkistä yhteyttä ja sanatonta viestintää. Kyllä skorppari lähtee mukaan ja "herkistää" aistejaan vaikka perusluonteeltaan onkin aika agressiivinen rakastaja. Mutta todiaan, horoskoopit on horoskooppeja:)

N31

Vierailija
9/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vesimies ja hauskaa kyllä vaimoni on neitsytM50+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi