Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei ole koskaan juhlittu

Vierailija
17.12.2021 |

Ei syntymäpäiviä, valmistumisia, jouluja... Ei mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin synttärini linnassa Brittein saarilla. En ole työväkeä.

Vierailija
2/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Eivätkö vanhempasi huomioineet sinua juhlilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei kannata juhlia. Juhlat on lapsille.

Vierailija
4/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et ole Jeesus niin ei sitä joulua sinun takiasi juhlita muutenkaan. 

Vierailija
5/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, miten hienon kokemuksen saat, kun päätät ensimmäisen kerran, että nyt sinua juhlitaan!

Vierailija
6/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei eksä koskaan huomioinut syntymäpäivinä. Sanoi että rupean luulemaan itsestäni liikoja jos minua juhlitaan. Eroaminen olikin sitten yhtä juhlaa.

Vierailija
7/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eivätkö vanhempasi huomioineet sinua juhlilla?

Eivät.

Ap

Vierailija
8/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää ei kannata juhlia. Juhlat on lapsille.

No eipä minua lapsenakaan juhlittu kusipää. Juhlin varmasti nyt aikuisena. Saatana!

Ap

Vierailija
9/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et ole Jeesus niin ei sitä joulua sinun takiasi juhlita muutenkaan. 

En usko koko paskaan.

Ap

Vierailija
10/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei eksä koskaan huomioinut syntymäpäivinä. Sanoi että rupean luulemaan itsestäni liikoja jos minua juhlitaan. Eroaminen olikin sitten yhtä juhlaa.

:D

Ap

Vierailija
11/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan omasta lapsuudestani omia syntymäpäiväjuhlia. Mutta muistan myös, että ne vietettiin vain oman perheen piirissä. Pikkuveljen syntymäpäivät olivat aina isommat. Muistan myös, että isä ei halunnut antaa minulle koskaan mitään syntymäpäivälahjaa. En muista, että olisin kertaakaan saanut häneltä mitään syntymäpäivänäni. En edes onnitteluja. Muistan myös, miten pettynyt olin, kun täytin 15 ja äiti nosti pöytään tavallisen kaupasta ostetun halvan kääretortun. Olin odottanut jotain vähän parempaa. Pikkuveli pani merkille pettymykseni, mutta teeskentelin, että kaikki oli ihan hyvin, koska opin jo lapsena, että meidän perheessä oli parasta salata suru ja kaikki sellaiset tunteet.

Vierailija
12/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole aikuisiällä juhlinut mitään. 30-vuotta kun täytin olin töissä. En juhlinyt mitenkään. Miksi olisinkaa? Olisin juhlinyt itsekseni, ei sinne olisi kukaan tullut. 

M35

Vierailija
13/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minua taas on.

Vierailija
14/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lupaan juhlia sua tänään oikein huolella, rakas. <3 Juhli sinäkin, yksinkin voi juhlia paremmin kuin hyvin.

Vierailija
15/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan omassa lapsuudessani 60-luvulla meillä ei kotona juhlittu kenenkään (lapsen) syntymäpäiviä, joten ei sitä osannut kaivatakaan.

Lienee ollut melko tavallista siihen aikaan. Lapsia syntyi enemmän kuin olisi haluttu.

Vierailija
16/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just synttärit ja kukaan ei muistanut. Ei äitini, ei puoliso eikä kukaan muukaan. Viime vuonna sama juttu. Ja itse asiassa aika monena aikaisempanakin vuonna.

Vierailija
17/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen joutuu järjestämään juhlansa itse. Ei sitäkään kukaan sun puolesta tee.

Vierailija
18/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen joutuu järjestämään juhlansa itse. Ei sitäkään kukaan sun puolesta tee.

Nyt oli kyse nimenomaan enemmänkin lapsuudesta. Vaikea nyt aikuisenakaan mitään on osata juhlia ja tuntuisihan se tyhmältä. 

Ap

Vierailija
19/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kyse nimenomaan enemmänkin lapsuudesta. Vaikea nyt aikuisenakaan mitään on osata juhlia ja tuntuisihan se tyhmältä. 

Ap

Siitä vaan juhlit. Ihan itse. Joku pieni juttu riittää.

Vierailija
20/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan omassa lapsuudessani 60-luvulla meillä ei kotona juhlittu kenenkään (lapsen) syntymäpäiviä, joten ei sitä osannut kaivatakaan.

Lienee ollut melko tavallista siihen aikaan. Lapsia syntyi enemmän kuin olisi haluttu.

No enpä tiedä. Meillä vietettiin lasten synttärijuhlia 1960-luvulla ja niin kaikilla kavereillanikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä