Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka kauan teidän muksuilla kestänyt mahatauti?
27.03.2015 |
Lapsi 7v. oksensi viime yönä kaksi kertaa, sitten aamulla kerran, sit nousi kuume mut ei ole oksuja tullut, maha kylläkin sekaisin. Ruoka ei ole maistunut. Puoli tuntia sit meni nukkumaan vähän kuumeisena, kuumelääkettä oon antanut. Jatkuuko oksentelu taas tänä yönä vai voisiko oksut olla tässä? Jätin vadin sängyn viereen ja oon varautunut samaan peti- ja yövaatteiden vaihtorumbaan kuin viime yönä mut hienoa olisi jos oksentelu olis nyt tässä. Kuinka nopeasti muilla on mennyt oksennus-vaihe ohi, etenkin lapsilla siis? Aikuisilla olen kuullut olevan pari-kolmekin päivää... Norovirusko tämä on vai mikä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No meijän tytsyllä tuli yksi oksennus yöllä aamulla ei ja päivällä ei enää mitään, itse asiassa oli iltasella lähes tunnin verran ulkona leikkimässä. Mut nuoremmalla veljellä joka sai sen myös, meni yksi yö ja seuraava päivä oksennellessa, mikään ei pysynyt sisällä, 5v poika siis, ja hörpytin vettä, mehua ja keittoa. Kuumettakin oli mut kun sai seuraavan yön nukuttua kunnolla niin seur. päivä oli ihan ok, väsynyt toki ja makoili lähinnä sohvalla mut siinä oli meijän tenavien mahataudit, eikä tarttunut aikuisiin.