Tuli jonkun toisen ihmisen joulukortti (?) meidän postilaatikosta mutta ehtiikö tuota postin matkassa toimittaa oikean osoitteeseen?
Katsoin kartasta ettei se ole kovin kaukana mutta ei kovin lähelläkään. Veisikö postin lootaan vai itse saajalle vai minne?
Kommentit (8)
Ei sinun nyt sen takia tarvitse itse lähteä viemään että ehtisi. Ei ole niin tärkeä juttu. Postista nyt ei tiedä ehtiikö täksi vai ensi jouluksi vai katoaako mustaan aukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tipauttaa postin laatikkoon. Voit laittaa osoitteen alle merkinnän, että jaettu väärään osoitteeseen ja päivämäärän alle.
Tuossa oli ihan oikea osoite, postimerkki muttei leimoja. Oli ujuttautunut meille tulleen ohuen paketin sivun sisään.
Nykyään posteja kannetaan niin paljon vääriin osoitteisiin, että heitän suoraan roskiin mikäli nyt ei ihan seinänaapurin postia tule.
Vierailija kirjoitti:
Tipauttaa postin laatikkoon. Voit laittaa osoitteen alle merkinnän, että jaettu väärään osoitteeseen ja päivämäärän alle.
Itse laitan värin jaetun postin. Lähinnä olevaan postin keltaseen potilatikoon.ps. Viite : Jaettu väärä osoite.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään posteja kannetaan niin paljon vääriin osoitteisiin, että heitän suoraan roskiin mikäli nyt ei ihan seinänaapurin postia tule.
Tuo on joltain saatu henkilökohtainen kirje tai joulutervehdys tms. Valkoisessa kuoressa, normi 1. lk merkki. Niin olisi kyllä tylyä heittää roskiinkaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä kyllä kovin usein väärin jaeta.
Onko sinusta ihan saman tekevää, jos sinun väärin jaettu postisi nakataan roskikseen?