Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös näillä kaikilla ole ollut rokotepassi

Vierailija
17.12.2021 |

Niin miten se sitten näissä tässä kohtaa auttoi?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008481493.html

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa tartuttaa

Vierailija
2/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska 11 000 tartuntaa , oli passit ja kyltit , oli kiitelty strategia . Nyt laitetaan kiinni kun ainut mikä auttaa ........prc testit poistetaan vuoden vaihteessa.

Arvoisa herrasväki nyt on loppukiima , homma ohi kun prc testit haudataan , alkanakkaan merkintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus ei suojaa tartunnalta. itse sairaus on lähes aina rajumpi ei-rokotetuilla. Rokote ei suojaa niin hyvin, jos on tiettyjä sairauksia (esim. diabetes).

Kuinka kauan näitä samoja asioita täytyy paukuttaa, että menisi perille? Olen jo luopunut toivosta. 

Vierailija
4/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä toi kiristyskeino , et pääse töihin hikoilemaan ja kuuntelemaan jorinoita 8 tuntia päivässä mihin käytät matkoineen 9-11 tuntia , ja mitä jää käteen 30 päivän jälkeen.

Kotona on mukavaa kulut minimissä , arvostaa todella uniaikaa .

Vierailija
5/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sellainen jossa jokin tuntematon on paljon enemmän kuin tuo tuntematon.

Jos liki mitätön on vaikka 35 kertaa enemmän , voidaanko puhua vähäisestä...

Jos auton maalissa on 1 kivenhakkauma , kaverilla hirvittävästi enemmän ( 35 kivenhakkaamaa ) onko auton maalipinta kauttaaltaan tuhoutunut.

Vierailija
6/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotus ei suojaa tartunnalta. itse sairaus on lähes aina rajumpi ei-rokotetuilla. Rokote ei suojaa niin hyvin, jos on tiettyjä sairauksia (esim. diabetes).

Kuinka kauan näitä samoja asioita täytyy paukuttaa, että menisi perille? Olen jo luopunut toivosta. 

Itse asiassa meillä ei ole mitään faktaa siitä, että sairaus on rokottamattomille raju, koska suurin osa sairastuneista ei edes tiedä sairastuneensa. Sen sijaan rokotetut saavat levittää tautia ihan luvalla, mikä tavallaan on aika lailla outoa.

Vierailija
7/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene perille, koska paukutat väärää tietoa. Koronatartunnan saaneilla rokottamattomilla tauti on yli 99 prosentissa tapauksista joko kokonaan oireeton tai korkeintaan lieväoireinen.

Vierailija
8/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa meillä ei ole mitään faktaa siitä, että sairaus on rokottamattomille raju, koska suurin osa sairastuneista ei edes tiedä sairastuneensa. Sen sijaan rokotetut saavat levittää tautia ihan luvalla, mikä tavallaan on aika lailla outoa.

Omicron on lievä ei delta, mutta samaa mieltä, että toiset tartuttavat vapaasti ja tarttumista ei varota, koska on koronapassit käytössä.

Vierailija
9/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene perille, koska paukutat väärää tietoa. Koronatartunnan saaneilla rokottamattomilla tauti on yli 99 prosentissa tapauksista joko kokonaan oireeton tai korkeintaan lieväoireinen.

Sinulla on enemmän tietoa kuin johtajaylilääkärillä:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008404615.html

Vierailija
10/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes aina rajumpi rokottamattomilla? Näytätkö lähteesi kiitos? Suurin osaa saa lievänä oli rokotetta tai ei.

Vierailija
11/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes aina rajumpi rokottamattomilla? Näytätkö lähteesi kiitos? Suurin osaa saa lievänä oli rokotetta tai ei.

Tehohoidossa on ollut paljon enemmän rokottamattomia kuin rokotettuja. Jos tämä on mielestäsi valhe, heitä piutpaut rokotuksille. 

Vierailija
12/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas bussissa vain joka toisella maski. Mikä näitä möllejä vaivaa, kun ei maskia ymmärretä käyttää. Eräskin rouva sanoi, että panee maskin päälle vasta kaupassa.

Vierailija
13/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehohoidossa on ollut paljon enemmän rokottamattomia kuin rokotettuja. Jos tämä on mielestäsi valhe, heitä piutpaut rokotuksille. 

Argumentti on silti todella huono, suurin osa saa taudin lievänä oli rokotetta tai ei. Viesti antaa ymmärtää että kaikilla rokottamattomilla olisi raju korona ja tämä ei todellakaan pidä paikkaansa.

Vierailija
14/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentti on silti todella huono, suurin osa saa taudin lievänä oli rokotetta tai ei. Viesti antaa ymmärtää että kaikilla rokottamattomilla olisi raju korona ja tämä ei todellakaan pidä paikkaansa.

Valitettavasti näyttää olevan niin, että suurimman osan rokotetuista mielestä asia on noin. Eli ei pienintäkään ymmärrystä koko taudista, vaan pelko ohjaa käyttäytymistä. Siksi tämä on turhauttavaa, kun järjen puhuminen ei auta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä