Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun naisystävä seisoskelee lasipöydällä ja ripustaa verhoja!

Vierailija
27.03.2015 |

Onko se ihan terve?? Jos se lasi pettää niin ei hyvää seuraa, sirpaleet lentelee sinne tänne ja lasia menee naiseni alle ja hän putoaa sirpaleisiin. Olenko turhaan huolissani? Rakastan sitä "hullua" enkä halua että hänelle tapahtuu mitään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta se pois siitä pöydältä?

Vierailija
2/10 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se alasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä tolvana sen kun katselet vierestä. Mikset sinä ripusta niitä verhoja vaikka tuolilla seisten, ellet ilman jatkoa ylety verhotankoon. Siinä se on mulla herrasmies, voi jukolauta!

Vierailija
4/10 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hänellä yöpaita ja hipsterit, pelottaa sen touhut, on kuulemma ollut pöydällä useasti ja aina kestänyt kävelyn sillä, kerran pudonnut pöydältä kun ampiainen häiritsi sen pöytätemppuiluja ja sai mustelmia jalkoihin ja peppuun. Mulla on antaa sille tikkaat vaan kun ei huoli. Hän on 33v kuvataiteilija ja aina kaikenlaisia päähänpistoja. Eikä häntä voi nostaa pöydältä kun ei suostu!

Vierailija
5/10 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:51"]Ja sinä tolvana sen kun katselet vierestä. Mikset sinä ripusta niitä verhoja vaikka tuolilla seisten, ellet ilman jatkoa ylety verhotankoon. Siinä se on mulla herrasmies, voi jukolauta!
[/quote]Ei apu kelpaa kun on niin itsenäinen

Vierailija
6/10 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suna menisin toiseen huoneeseen siltä varalta että pöytä särkyy ja lasinsirpaleet lentelevät ympäriinsä.

Vierailija
7/10 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Eveliina?

Vierailija
8/10 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava itsemurhakandidaatti.

Vierailija
9/10 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omapahan on vikansa jos jotain käy... tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Vierailija
10/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:01"]Suna menisin toiseen huoneeseen siltä varalta että pöytä särkyy ja lasinsirpaleet lentelevät ympäriinsä.
[/quote]eri huoneesta viestittelinkin tänne, hänellä ei ole sidetarpeita(en nyt puhu alapäästä) tai laastaria, olen kysellyt nämäkin, hänellä ei ole edes puhelinta kun tulee liikaa laskuja, mutta tietokone ja netti on. Niin, hän on taiteilija ja ne on erikoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä