Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lahja-asiat jo kunnossa?

Vierailija
17.12.2021 |

Kerrankin olen ajoissa eikä tarvii enää miettiä niitä.
Ymmärrän senkin, että lahjoja ei välttämättä osteta.

Parasta joulussa on Tapaninpäivä. Koko hässäkkä on ohi ja taas saa huokasta vuoden.

Tuo puolisoni ehdotti, että mentäisiin hotelliin aatosta Tapaninpäivään ja hän maksaisi koko lystin. Mikäpä siinä, valmiiseen pöytään ja olisi eka kerta. Kyllä se joulu kahdestaan kotona taitaa kumminkin voittaa tuon.

Kommentit (14)

1/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ralli ja rahaa palaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämään paketoin lahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme lapsuudessani usein niin hotellissa kuin maatilamatkailujouluissa . Puoli- tai täysihoidolla, Vaikka noista on jo osasta lähes 40 vuotta, yhä ihan lämmöllä muistan, vaikka kotona tahdonkin nykyään joulujani viettää. 

Joululahjoista osa on valmiina, osaa en ole edes keksinyt :D Mutta stressiä ei ole. 

Vierailija
4/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on ostettu. Ei nyt niitä niin paljoa ole. Kolmelle lapselleni, ystävälle, tädilleni. Miesystävälle villasukkien teko on vielä kesken.

Vierailija
5/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lahjaa vielä tarvitaan

Vierailija
6/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain viimein muksittua Penan luovuttamaan kultakäätynsä minulle. En kuitenkaan vaatinut lahjapapereita, en ole hirviö sentään. Muilta "vääpeleiltä" oli tulleet rojaltit jo aikaisemmin. Nyt on lahja-asiat kunnossa. Vähän enemmän sain kovisteltua kuin viime jouluna. Eli homma hoidossa.

Vierailija
7/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kova ralli ja rahaa palaa.

Sepä se. Tuskin uskallan katsoa tilini saldoa. Visalla en kumminkaan maksa vaan sitten kärsin sen, mitä rahaa on mennyt. En kuitenkaan maksa itseäni kipeäksi eikä kukaan tarvitse julmetun kalliita lahjoja.

- ap

8/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tili tyhjä ja Visa tapissa.

Oma vika kun olen downshiftaillut töiden kanssa. Aina se yllättää, mihin se raha vaan katoaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lahjat äidilleni ja kummilapselle. Meni yhteensä 50e. Miehen kanssa sovittiin ettei tänä vuonna osteta toisillemme kun kummallakaan ei ollut mitään toiveita. Panostetaan enemmän ruokiin kun vietetään koko joulu kotona.

Vierailija
10/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joku tietäisi, että tarvitsisin vain uuden semmoisen lapasen (uunihansikas?), jolla käsitellään kuumia astioita. Olen siitä vihjaillut jo pari vuotta. Toki voisin ostaa sellaisen itsekin, mutta se olisi hyvä, halpa ja tarpeellinen lahja.

- ap

Vierailija
11/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat on ostettu ja paketoitu aina 6.12 mennessä.

Paketteja noin 40kpl.

Vierailija
12/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies on pyytänyt maissikakkuja lahjaksi. Ostan niitä 10 pakettia ja paketoin laatikkoon.

Vierailija
13/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa voisin antaa ensimmäiselle lapsenlapselleni oikean lapsuuden. Toivoisin, että häntä ei enää kiusattaisi koulussa.

Hän on niin rakas, mutta koulutaival on ollut raskas. Perheensä ja minä sekä pappa autetaan niin hyvin kuin vaan voidaan. Pikkuinen tyttö tulee kuitenkin päivästä toiseen itkien kotiin. En enää tiedä, miten voisin auttaa.

14/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö koulua voi vaihtaa?

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi