Aloin miettiä yökerhoja. Outoa, epäesteettistä hytkyntää karmeassa melussa tanssilattialla. Viihdyttekö?
Kommentit (39)
Kerran olen käynyt 3 vuoden aikana, ei ole mun paikka, juon mielummin kotona.
Jos ei ole itse kännissä niin kyllähän se on aika typerän näköistä touhua.
En tykkää juomisesta, kovasta musiikista enkä humalaisista, eli ei todellakaan kiinnosta yökerhoissa heiluminen.
Minä viihdyn oikein hyvin. On todella viihdyttävää seurata ihmisten yrityksiä jäljitellä eri lähteistä kyhäämäänsä mielikuvaa vetovoimaisesta liikehtimisestä. Mitä voimakkaampi päihtymystila, sitä huvittavana lta se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minä viihdyn oikein hyvin. On todella viihdyttävää seurata ihmisten yrityksiä jäljitellä eri lähteistä kyhäämäänsä mielikuvaa vetovoimaisesta liikehtimisestä. Mitä voimakkaampi päihtymystila, sitä huvittavana lta se näyttää.
Mutta entä se julmettu melu? Onko sinulla korvatulpat?
Minäkään en ymmärrä yökerhoja, musiikki kovalla/tanssiminen ei kiinnosta, ja rehellisesti se "hytkyminen" on aika hassun näköistä. Jos joku haluaa tanssia, miksei mene ihan salsaamaan jonnekkin tmv. miksi yökerhoon?
Ravintolat/baarit/terassit ok, mukava istuskella ja syödä hyvä ruokaa/ottaa pari drinkkiä ja jutella kaverin/kaverien kanssa.
En ole koskaan viihtynyt.
Nuorena jouduin seuran vuoksi kärsimään moisia olosuhteita.
Seksikin on epäesteettistä hytkyntää oudoilla äänitehosteilla. Siitä onneksi nauttii vielä nytkin, kun yökerhot eivät ole enää vuosiin kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää juomisesta, kovasta musiikista enkä humalaisista, eli ei todellakaan kiinnosta yökerhoissa heiluminen.
miksi tulit kertomaan elämäntarinasi?
En käy yökerhoissa, sillä siedä kovia ääniä, hälinää enkä vilkkuvia valoja. Kävin nuorempana muun joukon mukana, vaikka se tuntui pahalta jo silloin.
En tunnusta mitään epäesteettistä hytkyntää. Sopivassa humalassa vetelen tosi sulavia ja näyttäviä tanssimuuveja.
En ole ikinä viihtynyt. Aina tulee vihaiseksi ja tekisi mieli mennä sanomaan, että se mökä pois päältä tai edes hiljemmalle että kuulee puheen.
Oli siellä nuorempana ihan hauska käydä kavereiden kanssa. Nykyään vihoviimeinen paikka, jonne kaipaan.
Ei ole tarvinnut yökerhoissa käydä, miehet eivät ole niihin tervetulleita.
Minä kyllä hytkyn esteettisesti.