hei kaikki :3
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:46"] [quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:41"] No moi! Mulla on tylsää. Oon vaan kotona, ei oo rahaa, opintotuet tulee ens viikolla. Olispa jo maanantai niin pääsis ees kouluun syömään :D [/quote] mä söin viimeks neljä päivää sitte :/ eikä ollu ees aivoja, oli reittä. safka kelpais mullekin. t. zombi [/quote] Ymmärrän. Mä oon syöny viikon keitettyjä makaroneja sellaisenaan, vielä olis kolmasosa pussillinen jäljellä mut ei oikeesti enää mene alas. Olis edes jotain niiden sekaan mut ei ole. Oon koko päivän haaveillu suklaasta :3 [/quote] miltä suklaa maistuu, kai se on hyvää? :o oon unohtanu. kärsin amnesiasta, mitään en muista elämästä. t. zombi [/quote] Mikä on sun lempparisyötävää? Suklaa on mulle sellasta. Se maistuu makealta ja täyteläiseltä ja siitä tulee hyvä olo :3
[/quote]
aivot, raakana suoraan kallosta. omnom! >w< mut hei, suklaahan taitaa sitten muistuttaa aivoja. pitää soluttautua joskus teidän elävien sekaan ja käydä kaupassa tutkimassa karkkihyllyjä :D t. zombi
[/quote]
En oo maistanut aivoja, ylläri, mutta joo, kyllä ne ehkä on aika sama tavallaan. Kauanko sä oot ollu zombi? Oon yhdesti nähny sun aloituksen palstalla mut en edes kerenny lukee niin en tiiä susta mitään. Ollaan kyllä tasoissa, ethän säkään tiiä musta! :D
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:55"]
Haha, zombi! Tulit K-keskusteluista tutuksi, hauska nähdä sun oma keskustelu! Onkos sulla mitä suunnitelmia viikonlopuksi?
[/quote]
olin täällä kyllä ennen K:ta, mutta on kiva kun on mukavaa :D ei suunnitelmia hirveesti, ehkä mennään poikkiksen kanssa metsään tarpomaan. t. zombi
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:50"] [quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:46"] [quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:41"] No moi! Mulla on tylsää. Oon vaan kotona, ei oo rahaa, opintotuet tulee ens viikolla. Olispa jo maanantai niin pääsis ees kouluun syömään :D [/quote] mä söin viimeks neljä päivää sitte :/ eikä ollu ees aivoja, oli reittä. safka kelpais mullekin. t. zombi [/quote] Ymmärrän. Mä oon syöny viikon keitettyjä makaroneja sellaisenaan, vielä olis kolmasosa pussillinen jäljellä mut ei oikeesti enää mene alas. Olis edes jotain niiden sekaan mut ei ole. Oon koko päivän haaveillu suklaasta :3 [/quote] miltä suklaa maistuu, kai se on hyvää? :o oon unohtanu. kärsin amnesiasta, mitään en muista elämästä. t. zombi [/quote] Mikä on sun lempparisyötävää? Suklaa on mulle sellasta. Se maistuu makealta ja täyteläiseltä ja siitä tulee hyvä olo :3 [/quote] aivot, raakana suoraan kallosta. omnom! >w< mut hei, suklaahan taitaa sitten muistuttaa aivoja. pitää soluttautua joskus teidän elävien sekaan ja käydä kaupassa tutkimassa karkkihyllyjä :D t. zombi [/quote] En oo maistanut aivoja, ylläri, mutta joo, kyllä ne ehkä on aika sama tavallaan. Kauanko sä oot ollu zombi? Oon yhdesti nähny sun aloituksen palstalla mut en edes kerenny lukee niin en tiiä susta mitään. Ollaan kyllä tasoissa, ethän säkään tiiä musta! :D
[/quote]
jotain puolisen vuotta, ehkä? ajantaju katoaa ilman kunnon päivärytmiä :') t. zombi
Haha, zombi! Tulit K-keskusteluista tutuksi, hauska nähdä sun oma keskustelu!
Onkos sulla mitä suunnitelmia viikonlopuksi?