Uskallatko tehdä kuperkeikan?
Kommentit (25)
En 23v. :D Mrenin alkuasenoon ja rupesi pyörryttään liikaa. Joskus lapsena kyllä tein?
Uskalsin, mutta tuntui todella kömpelöltä ja sormet jäivät pään ja lattian väliin kun jotenkin kuvittelin että pitäisi suojata päätä/niskaa käsillä. Ajattelin ensin että kuperkeikka tuntuu aikuisena pelottavalta/vaikealta erilaisten mittasuhteiden takia, mutta sitten muistin että ihan helposti ne menivät vielä yläasteen liikuntatunneilla suunnilleen samankokoisena. 32v.
Kyllä mutta se tuntuu mahassa ja päässä kuin olisi jossain hurjassa hyvipuistolaitteessa. Olen 43-vuotias.
Käsinseisonnasta kuperkeikka, kärrynpyörä ja puolivoltti onnistuu. 20v.
Lääkäri varmaan kieltäisi, mutta ei kerrota. Nimitäin testasin ja ONNISTUI lähes täydellisesti. Ikää 50 ja lievästi sanoen ikäkriisi menossa.
Helposti meni. Kuperkeikasta suoraan kaksoisakselin kautta spagaatiin. Ikä 59.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:47"]
Täh, tietysti. Eikö joku osaa tai uskalla?
34v.
[/quote]
Minä en uskalla enkä osaa ja tämä on taivaan tosi, usko pois vain. T. AP
Uskallan toki, myös hyppykuperkeikan. Liikun muutenkin paljon ja monipuolisesti ja kokeilen aina uusia juttuja.
N 41
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:47"]
Täh, tietysti. Eikö joku osaa tai uskalla?
34v.
[/quote]
Minä en uskalla enkä osaa ja tämä on taivaan tosi, usko pois vain. T. AP
[/quote]
Voita pelkosi! ;)
Vähään aikaan en ole tehnyt, mutta melkein samankaltainen ukemi menee suorilta jaloilta eteen- ja taaksepäin, kovallakin lattialla. Aika lähelle spagaatiakin pääsen, vaikka koskaan en ole sitä harjoitellut tai erityisemmin venytellytkään. 37 v.
Joo. 20v. :D Muistan joskus pienenä kaveri ei uskaltanut tehdä ja alkoi itkemään.
Osaan tehä kuperkeikan tehtiin äitin kanssaeile kuper-keikka olohuoneessa moi ja nii oon 9vee