Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on narsistinen äiti?

Vierailija
27.03.2015 |

Mietin oliko oma äiti tälläinen. Kova syyllistämään ihmisiä, mutta toisaalta antoi joskus hellyyttäkin. Säännöllisin väliajoin joku lapsi pääsi suosioon ja pääsee edelleen. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii onko vanhempi narsistinen, voi miettiä kuinka iso ero on todellisella perhe-elämällä ja kulissilla jota näytetään naapureille ja tutuille. Tällöin vanhempi tietää tekevänsä väärin, mutta alistaa ja dominoi lasta siitä huolimatta.

Vierailija
2/3 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Juuri tuota kulissimeininkiä meidän äiti piti. Oli vieraiden läsnä ihan toisenlainen. Perheen kesken saattoi monesti raivota ja huutaa. Ihmettelin monesti pienenä, miksi äiti näyttelee. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tuntemani todella paha narsisti äiti kyllä rakastaa lapsiaan jollain tasolla, ja osaa esittää tosi mukavaa, mutta oikea käyttäytyminen on jotain niin järkyttävää. Tämä henkilö on siis exäni nykyinen. Melkein aina kun soitan kun lapseni on siellä taustalla kulluu hirveä naisen huuto. Kuulemma alkaa mököttää heti jossei asiat mene niin kun hän haluaa, esim. exäni kertoi että oli unohtanut ostaa äitienpäivä kukat ja heti oli sitten 2vko mykkäkoulua, ja kaikki on kuulemma exäni syytä ja tämä nainen ei koskaan ole tehnyt mitään (ja exäni on kyllä ihan asiallinen muita kunnioittava tyyppi) Ja sitten esim. kun muutin tästä kodista pois jossa hän nytten exäni kanssa asuu, minun monet tavarat jäivät sinne (mun henkilökohtaiset tavarat ja esim. tyttäreni pieneksi jääneet kellariin pakatut merkkivaatteet) en pääsyt tän naisen mukaan hakemaan niitä, ja sitten kun exäni päästi minut hakemaan meidän tavarat, niin tämä hullu väitti että olen heidän kellarista varastanut hänen tyttärensä vaatteita (ja siis tiesin kyllä mitkä olivat omia laatikoitani. Ja sitten ne lapseni vaattet jotka sinne kellariin jäi joita en saanut samalla kyydillä mukaan tämä kyseinen nainen vei uffin laatikkoon (ja olivat siis kalliita vaatteita ei h&ämmää, siksi vähän harmittaa) ja exäni tiesi tästä mutta tämän nainen luule tehneensä oikein. Ja sitten lapseni tulee aina isänsä luota järkyttyneenä kotiin, ja kertoo mitä se isin uusi nainen taas teki, oli esim. haukkunut minut varkaaksi tyttärelleni (joka on siis 6v) ja kohdellut lastani huonosti. Tässä oli pieni alku minun kokemuksista. Tällaisista ihmisistä kannattaa pysyä kaukana. Minun tyttöni ei sinne enään mene!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme