Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologisesti turvaton työpaikka

Vierailija
17.12.2021 |

Heippa! Jakakaapas kiltit vinkkejä siihen, kuinka selviytyä työpaikassa, jossa ei ole psykologisesti turvallista.

Eli puhutaan paskaa asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden selän takana (naaman edessä ollaan mielin kielin), ylimmälle johdolle ja työsuojelulle esitetään että kaikki on loistavan upeata jne.

Mulle ainakin tulee tuossa ympäristössä tosi vainoharhainen olo, mihinkään ja keneenkään ei voi luottaa.

Koeteltuja selviytymiskeinoja kehiin, kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos niin nopeasti kuin mahdollista.

Vierailija
2/4 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köysi kaulaan vaan niin helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa katsella muita työpaikkoja jos meno on tuota luokkaa.

Sillä välin kun etsit uutta paikkaa niin vetäytyisin kyllä ihan kaikessa hiljaisuudessa ns. "toimistopolitiikasta", eli älä puhu kollegoille kuin pakolliset työasiat tai jotain päivän sääennusteesta. Älä astu kenenkään varpaille ja hoida asialliset hommat kunnialla.

Vierailija
4/4 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kannattaa katsella muita työpaikkoja jos meno on tuota luokkaa.

Sillä välin kun etsit uutta paikkaa niin vetäytyisin kyllä ihan kaikessa hiljaisuudessa ns. "toimistopolitiikasta", eli älä puhu kollegoille kuin pakolliset työasiat tai jotain päivän sääennusteesta. Älä astu kenenkään varpaille ja hoida asialliset hommat kunnialla.

Kiitos hyvästä vastauksesta. Olen kyllä vetäytynyt sen verran kuin olen voinut ja pidättäytynyt pahan puhumiseen osallistumisesta. Pakollisiin työasioihin vain kuuluu tiivis tiimityö. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme